برند لابورن این روزها در فضای مجازی حضور پررنگی دارد و به طور مرتب در حال اکران کمپین های مختلفی است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق تر درباره روند تبلیغاتی این برند گفتگویی را با محمدحسین سیدجلالی“مدیر دیجیتال مارکتینگ لابورن” داشته که در ادامه میخوانید.
محمد حسین سید جلالی درباره برند لابورن گفت: لابورن یکی از برندهای زیرمجموعه جی است که چندی ست حضور فعالی در بازار ایران دارد. لابورن برندی ست که باید به پشتوانه خودش در بازار حرکت کند و برای این حرکت کمکی از برند اصلی یعنی جی نمیگیرد. به همین منظور نام این برند هیچ گاه در تبلیغات در کنار برند جی قرار نگرفته است. بنابراین برند مستقل از برند اصلی در بازار پیشروی میکند. گروه مخاطبان برند لابورن قشر جوان ما بین سنی ۲۰ تا ۳۵ سال هستند که این روزها حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارند. بخش قابل توجه ای از این جامعه هدف را بانوان تشکیل داده اند و به خاطر ماهیت محصولات، تبلیغات این برند نیز به سمت گروه هدف اصلی خود حرکت کرده است. اما مطمئنا گروه های دیگر نیز از مشتریان لابورن محسوب می شوند.
حضور نیوشا ضیغمی در کنار برند لابورن
سیدجلالی در مورد تبلیغات برند لابورن گفت: برند لابورن؛ حدود ۲.۵ سال است که وارد حوزه تبلیغات شده است ولی حرکت تبلیغاتی این برند در یک سال اخیر خیلی فشرده تر شده است. در همین مدت زمان نیز نتایج قابل توجه ای را بدست آورده و صفحه این برند در اینستاگرام با اینکه از صفر شروع شده در وضعیت مطلوبی قرار دارد. برای مثال در مدت زمان چهارماه فقط از طریق تولید محتوا؛ برند لابورن ۳ هزار عضو را برای صفحه اینستاگرام خود جذب کرده است. برند لابورن به دنبال جذب مخاطبان از شیوه های نادرست نیست. این برند در تلاش است که با محتوای خوب مخاطبانش را جذب کند. در همین راستا با چندین فروشگاه اینترنتی همکاری هایی صورت گرفته و کمپین های متنوعی را نیز اجرایی می کنیم. نکته مهم این است که لابورن در این مدت از اهرم تبلیغاتی خوبی بهره برداری کرده است. نیوشا ضیغمی هنرمندی ست که به عنوان سفیر لابورن مدتی ست با این برند همکاری میکند. برند برای انتخاب سفیر خود فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفته است. ضیغمی فردی ست که علاوه بر شهرت و هنرمندی، مدیر کلینیک زیبایی و آرایشی نیز است. به نوعی ایشان تمام فاکتورهایی که لابورن برای سفیر خود در نظر داشت را در خود دارد. سیدجلالی در ادامه می افزاید: مهم ترین تبلیغات از نظر مدیر عامل برند لابورن (دکتر میر مهدی هاشمی صالحی) استفاده از بهترین مواد اولیه و آزمایش های بسیار دقیق روی کیفیت این محصولات است که به صورت دهان به دهان این محصولات پیشنهاد افراد به یکدیگر قرار می گیرد.
حرکت روبه جلوی برند
سیدجلالی درباره روند حرکتی بخش دیجیتال مارکتینگ برند لابورن میگوید: بخش دیجیتال مارکتینگ برند لابورن به صورت درون سازمانی اجرا شده و بطور مرتب این واحد در حال تولید محتوای متناسب است. کمپین ها و تمامی تبلیغات در بخش های مختلف در این واحد اجرایی می شود. لابورن به تازگی کمپینی را اجرایی کرده و در آن از مخاطبان خواسته اسم محصول جدیدش را حس بزنند؟ این اتفاق در حالی رخ میدهد که ما ویژگی های محصول را به مخاطبان گفته ایم و آنها باید شروع به حدس زدن کنند. محصول جدید لابورن حاوی کلاژن است و همین موضوع باعث متمایز کردن آن نسبت به محصولات دیگر برندها شده است. محصول جدید لابورن که به صورت کرم است را می توان به جای محصولات پودری نیز استفاده کرد. بنابراین محصول با سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد. مخاطبان با ارسال نام مورد نظرشان به گروه لابورن جوایزی را به قید قرعه دریافت خواهند کرد. البته هدف اصلی در این کمپین درگیر کردن ذهن مخاطبان نسبت به خواص محصول بوده است. کمپین تا زمان لانچ محصول ادامه خواهد داشت. در نظر داشته باشید که برند لابورن در ماه های پیش رو محصولات مختلفی را به بازار ارائه خواهد کرد. بنابراین برند به منظور جلب توجه و معرفی محصول به بازار چنین کمپین هایی را اجرایی میکند. کمپین اخیر لابورن فقط به فضای مجازی محدود نشده و در مطبوعات چاپی نیز بخش هایی را به خود اختصاص داده است. لابورن برندی ست که همواره به دنبال تولید محصولات بسیار تخصصی و پیشرفته ای است. برند این محصولات را با بهترین نحوه تولید به بازار عرضه میکند. توسعه و گسترش روز افزون این برند ایرانی از جمله اهداف بنیادی این برند است.