خبر

مرسدس بنز؛ مراقب اولویت هایتان هستیم

ام بی ای نیوز: شرکت تولید کننده مرسدس بنز کلاس اس به تازگی در قالب یک کمپین تبلیغاتی با شعار «مراقب اولویت هایتان هستیم» به معرفی و عرضه این محصول می پردازد.این مرسدس بنز کلاس اس کاملا جدید ناب ترین نمونه ادغام مهارت هنری فراوان در زمینه ساخت با مهندسی پیشرفته است. ستارگانی از قبیل قهرمان شش دوره مسابقات بین المللی فرمول یک، لوئیس همیلتون و برنده ۱۵ جازه گرمی، آلیشا کیز، به کمپین تبلیغاتی خودروی پرچمدار شرکت مرسدس بنز پیوسته اند.به گقته بتینا فتزر، معاون بازاریابی مرسدس بنز ای جی، با استخدام آلیشا کیز و لوئیس همیلتون به عنوان سفرای برند، این شرکت شخصیت های بزرگی را در اختیار دارد که به راستی ایده اصلی کمپین کلاس اس «مراقب اولویت هایتان هستیم» را مجسم می کنند. هر دو آن ها از صدایشان برای طرح نظرات خود و موضع گیری درباره مسائل مهمی بهره می برند که جامعه ما را شکل داده اند.این سدان منحصر به فرد حس راحتی داخل هواپیما را برای انسان تداعی می کند. این قابلیت به خصوص برای افرادی تعبیه شده است که ترجیح می دهند در صندلی راننده بنشینند. در عین حال می توان از رانندگی و امکان مانور دادن با این اتومبیل لذت زیادی برد. در کنار همه این ویژگی ها، خودروی فوق پناه و ناجی جان مسافرانش است. «مراقب اولویت هایتان هستیم» شعار کمپینی تبلیغاتی است که سه ماه پس از برگزاری نخستین مراسم رسمی رونمایی از خودروی مرسدس بنز کلاس اس، دسامبر آینده اجرا خواهد شد.مرسدس بنز کلاس اس واقعا به اولویت ها می پردازد. این کمپین با رجوع به انسان های اطراف ما، روی مسائلی تاکید می کند که واقعا در زندگی مهم هستند. این خودرو به امنیت و زمان مفید در کنار عزیزان و اعضای خانواده اهمیت می دهد. خودروی کلاس اس جدید برند مرسدس بنز با یک فضای لوکس ایمن و تاثیر گرفته از هنر های معاصر، به همه نیاز های سرنشینان پاسخ می دهد و کاری می کند تا همگان با تمام حواس شش گانه خود از آن لذت ببرند.بریتا سیگار، عضو هیات مدیره «دیملر ای جی» و «مرسدس بنز ای جی»، مسئول بخش بازاریابی و فروش معتقد است: «تعریف ما از اتومبیل کلاس اس جدید، فضایی است که در آن آزادانه بتوانیم بر روی چیز های مهم در زندگی تمرکز کنیم. آنچه که سالن لوکس جدید ما را از دیگران متمایز می کند سیستم های ایمنی و رفاهی پیشرفته آن و خدماتی است که هدف از ارائه آن ها آسان کردن و رفع هر نوع نگرانی از زندگی مشتریانمان تا حد ممکن می باشد.مطالب و محتویات کمپین فوق مانند عکس ها، بیلبورد ها و ویدئو های آن ماه دسامبر در رسانه های اجتماعی، قالب ها و فرمت های آنلاین و چاپی و همچنین آگهی های بازرگانی تلویزیونی انتشار خواهند یافت.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.mercedesblog.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا