خبر

معایب و مزایای خدمات به سبک زیلو

سوزان، زنی که در آگهی تبلیغاتی نمایش داده می‌شود، درباره فروش خانه‌اش و خرید خانه جدید با نسخه‌های مختلف شخصیت خودش، از جمله سوزان منفی، سوزان نگران، و سوزان جامعه گریز و … صحبت می‌کند.اولین نقطه طلایی این آگهی زمانی است که نسخه بدقول سوزانه دیرتر وارد جلسه می‌شود و به آرامی و از پشت سر او به سمت صندلی خود می‌رود. دومین قسمت برتر آگهی اما زمانی است که سوزان تنبل دردسرهای انجام این فرآیند را یادآوری می‌کند. همینجاست که سوزان مفید بیان می کند که Zillow چگونه راه حلی برای این موضوع است.چیزی که زیلو در اینجا انجام داده است، مقابله با مقاومت مصرف‌کنندگان در مورد استفاده از امکانات و خدمات آن‌هاست. آن‌ها با درک اینکه مخاطبانشان چگونه فکر می‌کنند و چه دغدغه‌هایی دارند، تبلیغی جذاب و مرتبط ساختند.

منبع:www.hubspot.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا