خبر

معرفی کتاب در زمینه فروش

ام بی ای نیوز: "کتاب ۱۰۰ ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ" به نویسندگی راجر دالی؛ حاوی ایده‌هایی است که از مغز، اطلاعاتی به شما به عنوان بازاریاب و فروشنده می‌دهد. این اطلاعات به خوانندگان می‌گوید: با برخی اقداماتشان، دکمه‌ی درد را در مغز مشتری و بازار فعال می‌کنند که نتیجه‌ای جز عدم فروش نخواهد داشت. از سویی دیگر در این کتاب عنوان می‌شود: با بکارگیری برخی اقدامات مخاطبان می‌توانند با فعال کردن دکمه‌ی لذت در مشتری و بازار به فروش قطعی دست یابند. در این کتاب آمده: فروش مبتنی بر نورومارکتینگ؛ مبتنی است بر تفسیر امواج مغزی با استفاده از فناوریهای نوین نظیر EEG و FMRI که از اساس کاربرد پزشکی دارد. پیش از این، فروشندگان حرفه‌ای با استفاده از شم، حدس و گمان، آزمون و خطا، تجربه و دانش مرسوم و متداول فروشندگی بر پایه‌ی نظریه‌ی سمت چپ مغز یا نظریه‌ی سمت راست مغز عمل می‌کردند که در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بود. کتاب ۱۰۰ ایده برتر در فروش ، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ در چهارده بخش، به زبانی فوق العاده آسان، سلیس، به دور از واژگان فنی و پیچیده‌ی مناطق خاص مغز، این ایده‌ها را به گونه‌ای تشریح می‌کند که خوانندگان در مقام فروش یا بازاریاب می‌توانند آن را به کار گیرند، و تاثیر معجزه آسای آن را در بازار، تحلیل بازار و تحلیل فرایندهای مغز مشتری ببینند و صدای جیرینگ آن را در جیبشان بشوند. لازم به ذکر است، کتاب مورد نظر در ۴۴۰ صفحه به همت انتشارات بازاریابی منتشر و روانه بازار شده است.mbanews.ir-نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا