بدون دسته بندی

موتن‌رو؛ به زودی رهبر بازار می‌شویم

ام بی ای نیوز: موتن‌رو فروشگاه اینترنتی فعال حوزه آرایشی و بهداشتی این روزها درتلاش است، به عنوان رهبر بازار این حوزه شناخته شود. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره مو تن رو گفتگویی را با محسن قائم مقامی جانشین مدیرعامل مو تن رو داشته که در ادامه می‌خوانید.درباره مو تن رو برایمان بگویید؟مو تن رو فروشگاه اینترنتی است که بطور تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. مو تن رو قصد دارد به زودی تبدیل به رهبر و مرجع اطلاعاتی بازار آرایشی و بهداشتی در ایران شود. مجموعه مو تن رو سابقه فعالیت ۵۰ ساله در حوزه آرایشی و بهداشتی دارد. مجموعه‌ای که پیش از این بصورت آفلاین فعالیت می‌کرد و حال به مدد توانایی بالایی جوانان و تقاضای مصرف‌کنندگان وارد بازار آنلاین شده است. ما از تمام توانایی استارتاپی کشور و نیز مشاور فعالان این حوزه در ارائه بهتر خدمات استفاده می‌کنیم. بنابراین مجموعه از قوی‌ترین مشاوران استارتاپی ایران به منظور رشد سریع‌تر و خدمت‌رسانی بهتر به مصرف‌کنندگان بهره برداری می‌کند.همچنین مو تن رو در تلاش است که حضور واسطه‌ها را در بازار کمرنگ کند. در همین راستا برای تامین محصولات ایرانی با تولیدکنندگان و محصولات خارجی با تامین‌کنندگان اصلی در ارتباط هستیم. با توجه به این عملکرد مصرف کنندگان محصولات را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری خواهند کرد. لازم به ذکر است، مو تن رو پس از دیجی‌کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی است که در قالب مارکت پلیس فعالیت می‌کند و بسیاری از محصولات موجود در مو تن رو در قالب مارکت پلیس توسط تامین‌کنندگان تامین می‌شود. در نتیجه بخش قابل توجه‌ای از محصولات از انبار مو تن رو تامین نمی‌شود. چنین عملکردی علاوه بر ارائه محصولات متنوع برای مصرف‌کنندگان امکان درآمدزایی برای فروشندگان (کوچک، متوسط) و تولیدکنندگان را فراهم می‌کند.گروه هدف مو تن رو چه کسانی هستند؟مو تن رو تمامی افراد جامعه را با هر گروه سنی و جنسیتی هدف قرار داده است. چون کالاهای آرایشی و بهداشتی طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شوند. مو تن رو حتی کالاهای مادر و کودک مانند پوشک، بالش‌های بارداری و… را نیز عرضه می‌کند. نزدیک به یک و نیم میلیون نفر در ماه از سایت مو تن رو بازدید می‌کنند.درباره مزیت‌های رقابتی مو تن رو توضیح بفرمایید؟مزیت رقابتی را باید در دو جنبه مورد بررسی قرار دهیم. پلتفرم مو تن رو هم برای کاربر و خریداران و هم برای فروشندگان و تامین‌کنندگان مزایایی را ایجاد می‌کند. فروشندگان با حضور در مو تن رو از دومین پلتفرم فعال درحوزه آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند. امکانات بالایی مانند تحلیل دیتا، تسویه حساب آنلاین و… در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرند. شفافیت قیمت، گارانتی محصولات اصلی، بازپس‌گیری کالا در صورت عدم شباهت با محصول سفارش شده و بازپرداخت وجه به حساب کاربر و… از جمله مزایای است که مو تن رو برای خریداران قرار ارائه می‌کند. بازپرداخت وجه در کمتر از دوساعت اتفاق می‌افتد.همچنین مو تن رو به منظور همراهی با کاربران جشنواره‌های فروشی را بطور مرتب برگزار می‌کند. در این جشنواره‌ها قیمت کالاها بسیار کمتر از قیمت واقعی آنها عرضه می‌شوند. در همین راستا کمپین‌هایی نیز با عنوان یک مساوی با دو برگزار می‌کنیم. در این کمپین فروش، کاربر با خریداری یک کالا یک کالا را نیز بصورت رایگان دریافت می‌کند. مشاوره تخصصی از دیگر خدماتی‌ست که مو تن رو برای کاربران ارائه می‌کند. مشاوره در حوزه آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است. اکثر کاربران درحین خرید محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز به مشاوره‌های سودمند و تخصصی دارند. مشاوره‌ها بصورت متنی، تلفنی و چت بربستر سایت انجام می‌شوند.درباره تبلیغات محیطی مو تن رو برایمان بگویید؟کمپین محیطی با هدف برندینگ و افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند و جایگاه آن در بازار اجرایی شده است. هدف این کمپین کوتاه مدت نیست و موتن‌رو برنامه‌های مفصلی را در این راستا تدوین کرده است.مجله اینترنتی مو تن رو حاوی محتوای جالبی‌ست، آیا بازاریابی محتوایی کمکی به جذب کاربر کرده است؟یکی از مهم‌ترین اهداف مو تن رو تبدیل به بزرگترین و معتبرترین مرجع اطلاع‌رسانی در زمینه بازار آرایشی و بهداشتی شدن است. در تلاش هستیم از طریق مجله اینترنتی و محتواهای تولیدی هر آنچه کاربر درباره محصولات نیاز دارد، ارائه کنیم. بنابراین محتواها علاوه بر ارائه اطلاعات درست به مشتریان، به بازاریابی و جذب کاربر نیز کمک خواهند کرد. در تلاش هستیم مشتریان از طریق محتواهای درست بهترین تصمیم را برای خرید داشته باشند.در راستای وفادارسازی مشتریان چه اقداماتی را اجرایی کرده‌اید؟در سایت مو تن رو شبکه‌ی اجتماعی ایجاد شده که مخاطبان می‌توانند نظرات‌شان را درباره خرید خود و دیگران بنویسند. همچنین در این شبکه مخاطبان می‌توانند همدیگر را دنبال کنند و از نظرات هم استفاده کنند. مو تن رو محصولات ارسالی برای مشتریان را در جعبه‌های خلاقانه‌ای جای می‌دهد. در این جعبه‌ها بازی‌های مانند مارو پله و… نیز قرار داده شده است. کاربران با برش جعبه نیز می‌توانند اشکال را درست کنند. در تلاش هستیم با چنین اقداماتی ذهن مخاطبان را با نام برند درگیر و نام برند را در ذهن کاربران ماندگار کنیم.برای ارائه خدمات با چه چالش‌هایی روبرو هستید؟موتن‌رو در تلاش است که به بهترین نحوه خدمت رسانی کند و محصولات را به بهترین شکل به دست مشتریان برساند. اما ما در این راستا نیاز به سیستم حمل و نقل درست پستی داریم. مو تن رو حجم بالایی از تراکنش را با شرکت پست دارد. در همین راستا انتظار داریم که خدمات مناسبی را نیز از شرکت پست دریافت کنیم اما چنین انتظاری محقق نمی‌شود و اکثر مشتریان شهرستان‌ها نسبت به حمل کالاها گله دارند. اکثر بسته‌ها با مشکل به دست مشتریان شهرستان‌ها می‌رسند و همین موضوع باعث نارضایتی آنها شده است. چنین نارضایتی برای ما گران تمام شده و باید پاسخگو باشیم. از شرکت پست انتظار داریم که نسبت به ارسال بسته‌ها دقت بیشتری داشته باشد. اگر شرکت پست برروی کیفیت خدمت رسانی تمرکز بیشتری کند ما نیز بهتر می‌توانیم در بازار فعالیت کنیم.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا