گزارش

نشست خبری گلدیران برگزار شد

نشست خبری گلدیران برگزار شد

نشست خبری « رونمایی از آخرین دستاوردهای محصولات شرکت صنایع گلدیران» با حضور مدیران ارشد این شرکت و خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست حسین تنهایی، نایب رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع گلدیران گفت: پس از تشدید تحریم‌ها و عدم ورود برندهای خارجی بسیاری گمان می‌کردند که کار گلدیران دشوار شده و نمی‌تواند ادامه مسیر دهد، اما این شرکت با ایجاد زیرساخت‌های محکم و زیربنای مقام توانست دوباره به بازار برگشته و حضوری قوی داشته باشد. گلدیران در این سال ها همواره آینده نگرانه و پیشرو بوده است. رویکردی که ضمن بهره مندی از تجربیات گذشته در راستای تحقق ارزش های ذیل در سازمان اتخاذ می شود. گلدیران در زمینه ارائه محصولات جدید پیشرو بوده و علاوه بر به‌روز بودن محصولات، کیفیت بالای آنها را نیز در نظر گرفته است.

تنهایی در ادامه افزود: تولید با توجه به مشکلات حال حاضر مهم ترین برنامه عملیاتی گلدیران است که در دو سایت تولیدی کاسپین و سیرجان، از همان ابتدای فعالیت شرکت صنایع گلدیران، انجام می شود. سایت تولیدی سیرجان با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و زیربنای ۸۰ هزار متر مربع اداری-تولیدی شامل کارخانه‌های تولید انواع بردهای الکترونیکی، تلویزیون، یخچال فریزرو ساید بای ساید است. در این سایت فعالیت‌هایی از قبیل تولید پوسته داخلی درب و بدنه یخچال، تولید ورقهABS از مواد اولیه خام و کنترل کیفی بردهای الکرونیکی صورت می‌گیرد.

در سایتکاسپین که مساحت آن ۸۰ هزار متر مربع است و شامل زیربنای ۳۵ هزار متر مربع اداری – تولیدی است، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و جاروبرقی تولید می‌شود. در این کارخانهTUB وDRUM  و بدنه ماشین لباسشویی تولید می‌شود. دستگاه پرس ۴۰۰ تن و خطوط تولید مایکرو ویو و جاروبرقی از دیگر قابلیت های این کارخانه هستند. همچنین ما در ادامه مسیر بحث صادرات را در برنامه توسعه داریم.

بیمه لوازم خانگی گلدیران

در ادامه نشست کسراخازنی مدیر محصول شرکت صنایع گلدیران درباره ماموریت شرکت صنایع گلدیران گفت: شرکت صنایع گلدیران فعال در حوزه خدمات تولیدی، تحقیق و توسعه با قابلیت عرضه محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سایر محصولات الکترونیکی است که از طریق همکاری با شرکتهای بین المللی در انتقال و استفاده از تکنولوژی‌های به روز، وظیفه ارزش‌آفرینی و ارتقا جایگاه برند با ارائه محصولات با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و مطابق با ترجیحات مصرف‌کنندگان در ایران و کشورهای منطقه را بر عهده دارد. همچنین شرکت صنایع گلدیران این مسئولیت را برای خود قائل است که از نظر مالی بازدهی مناسبی را برای سهامداران فراهم آورده و رشد بلندمدت را برای ایشان تضمین نموده و بدین ترتیب نسبت به محیط و جامعه به تعهدات خود عمل نماید.
همچنین خازنی به خدمت جدید شرکت گلدیران بیمه لوازم خانگی اشاره کرد: شرکت صنایع گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده است. یکی از خدمات مذکور بیمه لوازم خانگی کلیه محصولات ( نه فقط جی پلاس) برای اولین بار در کشور بوده است. تمامی محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی جی پلاس، علاوه برگارانتی با خدمات بیمه ارائه می‌شوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی؛ همه مواردی هستند که مشمول این بیمه می‌شوند. خدمات بیمه لوازم خانگی محصولات جی پلاس بلافاصله پس از نصب توسط تکنسین‌های گلدیران، فعال خواهد شد.

وفادارسازی مشتریان الویت است

در این نشست میترا مهاجری مدیربازاریابی شرکت صنایع گلندیران به بررسی وضعیت حضور گلدیران در بورس پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۱ با ورود شرکت صنایع گلدیران به بازار سرمایه، فروشی نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان را بدست آوردیم؛ این عدد نشانگر رشد بیش از ۲ برابر نسبت به سال ۱۴۰۰ بوده است. با ورود سهام شرکت گلدیران به فرابورس، ارزش این مجموعه حدوداد ۲۵۰۰ میلیارد برآورد شد که ارزش هر سهم آن ۶۵۰ تومان قیمت بوده است. یکی از ارزش‌های گلدیران که همواره در فعالیت ها و اقدامات گوناگون برآن تاکیده است، شفافیت است، با ورود به عرصه بورس گامی دیگر به سمت شفافیت و صداقت که ارزش های نهادینه گلدیران هستند، برداشته شد.

در ادامه مهاجری به سئوالی که خبرنگار ام بی ای نیوز با این عنوان: آیا گلدیران پس از برگزاری کمپین‌ها نسبت به سنجش اثربخشی آنها اقدام می‌کند ؟ و اینکه گلدیران برای وفادارسازی مشتریان چه اقداماتی را اجرایی می‌کند، پاسخ داد و گفت: پس از پایان هر کمپین به فاصله یکماه واحد تحقیقات بازار ورود کرده و اثربخشی کمپین‌ها را هم بصورت کمی و هم بصورت کیفی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهند، در این ارزیابی نظرات نمایندگان فروش و مصرف کنندگان نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. مطمئنا سنجش اثربخشی بر برگزاری بهتر کمپین‌های آینده تاثیر مهمی خواهد داشت. برای مثال: طبق تحقیقات متوجه شدیم که برای مخاطبان امروزی تخفیفات نقدی جذاب‌تر است. در حال حاضر گلدیران کمپین پاییز تن طلایی را برای برند جی پلاس تا آخر پاییزدر حال اکران دارد که حتما پس از اتمام مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در مورد بخش دوم سئوال باید بگویم: از زمانی که برند شروع به آگاه سازی نسبت به حضورش در بازار می‌کند تا زمانی که مشتری وفادار می‌شود، نگهداشت مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. با اجرای درست این پروسه هزینه برند کاهش پیدا خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، گلدیران قبلا کلوب مشتریان وفادار داشت که ما نیز با توجه به افزایش محصولات و مشتریان درصدد راه اندازی دوباره آن برای برند جی پلاس هستیم. وفادارسازی مشتریان از وظایف اصلی برند است و همچنین این موضوع باعث جذب مشتریان جدید خواهد شد.

محصولات شرکت صنایع گلدیران

در ادامه این نشست کامشاد فتحی مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران به بررسی محصولات جدید گلدیران پرداخت و افزود: محصولات شرکت صنایع گلدیران شامل:

یخچال فریزر

یخچال فریزر های جی پلاسدر۳ مدل ساید بای ساید و۳ مدل یخچال فریزر مختلف و با امکانات متفاوت، به بازار ارایه می گردد. کمپرسور اینورترکلیه مدل‌هایجی پلاس از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد ، واین نوع موتور ها ، علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می‌کند این بدان معناست که تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال ،استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را باعث می شود. وجود ویژگی های متنوع از جمله عایق بودن دیواره و بدنه از بروزترین مواد عایق حال حاضر دنیا باعث عملکرد بهتر در جهت حفظ دمای یخچال ، جلوگیری از ورود هوای گرم و هدر رفتن هوای سرد می گردد. شرکت صنایع گلدیران با تکیه بر کیفیت و تجربه تولید محصولات ال جی، با تدوین برنامه های توسعه محصول بزودی مدل های جدیدی به سبد محصول یخچال و فریزر اضافه خواهد کرد. وجود همیشگی ضمانت شرکت گلدیران و همچنین بیمه محصولات که به تازگی به سبد خدماتی برند جی پلاس اضافه شده، باز هم برگ زرینی در ارائه امکانات منحصر بفرد به مشتریان این برند محبوب میباشد.


تلویزیون و سیستم های صوتی

فعالیت‌های گسترده برند جی پلاس در حوزه محصولات HE از سال های گذشته تا کنون، سبب شده تا در حال حاضر یک از کاملترین سبدهای محصولی در میان تمام برند های داخلی را در اختیار داشته باشد. وجود ۲۰ مدل تلویزیون در اندازه های مختلف از ۳۲ اینچ تا ۹۸ اینچ با ویژگی ها و امکانات متفاوت، تمام نیاز ها و سلایق مشتریان را پوشش میدهد،از افرادی که تنها خواهان یک مدل تلویزیون ساده با کیفیت تصویری مطلوب در حد HD است، تا افرادی که انتخابشان مدلی با بالا ترین کیفیت تصویر یعنی رزولوشن UHD 4K، تکنولوژی نمایش رنگ میلیاردی (Billion Rich Colors)با ذرات کوانتومی (Quantum Dot) و برزو ترین امکانات هوشمند (Smart Android TV) است. بهبود و ارتقاء توقف ناپذیر تلویزیون های جی پلاس با ارائه تکنولوژی Mini LED شتاب چشم گیری به خود گرفت و اکنون ترکیب آن با بروز ترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری نظیر HDR10، بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. برند جی پلاس در جدیدترین رونمایی خود، تلویزیون ۹۸ اینچ هوشمند QLED با رزولوشن تصویر UHD 4K، تکنولوژی Quantum Dot، و قابلیت HDR10 را معرفی کرد، این تلویزیون غول پیکر به طرز چشمگیری مورد استقبال طرفداران تلویزیون های سایز بزرگ و البته Gamer ها قرا گرفته است. لازم به ذکر است جی پلاس با ارائه ۵ مدل مختلف از سیستم های صوتی شامل دو مدل بلند گوی خطی (Sound Bar) و ۳ مدل Party Speaker، مکمل های مناسبی را در کنار تلویزیون های خود قرار داده تا بهترین کیفیت صدا و تصویر به صورت همزمان در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. مانند همیشه ضمانت معتبر شرکت گلدیران و ترکیب آن با خدمت جدید شرکت مشتریان گلدیران یعنی بیمه محصولات، برند جی پلاس را در جایگاه برتر خدمات پس از فروش در بازار ایران قرار داده است.

ماشین لباسشویی

لباسشویی های جی پلاس در ۱۴ مدل مختلف و با امکانات متفاوت، تمام سلایق و نیاز های مشتریان را پوشش میدهد.

موتور لباسشویی های جی پلاس از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره میبرد و در دو نوع Direct Drive و BLDC تولید میشود، هر دو نوع این موتور ها مجهز به تکنولوژی Inverter جهت کاهش مصرف برق و ایجاد قدرت مانور بالا میباشند. تکنولوژی موتور دایرکت درایو در حال حاضر یکی از برترین فناوری های موجود در محصول لباسشویی در سطح دنیا است که کمترین صدا و لرزش ممکن را در حین شستشو ایجاد میکند، فلذا طرفداران زیادی دارد و همین امر سبب شده تا شرکت گلدیران ضمانت تعویض ۱۰ ساله بر روی آنها قرار دهد. وجود ویژگی های متنوع و کاربردی بر روی ماشین های لباسشویی جی پلاس، آنها را به یکی از پرطرفدارترین برند های بازار ایران تبدیل کرده، قابلیت های شستشوی کاربردی نظیرTrue Steam به منظور لکه بری بهتر، کاهش چروک و بوزدایی، قابلیت Ozone Washبه منظور ضد عفونی کردن کامل لباس ها، ویژگی Thunder Wash به منظور شستشویی کامل و سریع و همچنین امکان خشک کن صد در صد در کیلوهای بالا از آن جمله هستند. وجود همیشگی ضمانت شرکت گلدیران و همچنین بیمه محصولات که به تازگی به سبد خدماتی برند جی پلاس اضافه شده، باز هم برگ زرینی در ارائه امکانات منحصر بفرد به مشتریان این برند محبوب میباشد.

ماشین ظرفشویی

در مورد ماشین های ظرفشویی برند جی پلاس حرف های گفتنی زیادی وجود دارد، این محصول با ۵ مدل مختلف تنوع مطلوبی را ایجاد کرده و از مدل ۲ کشو با امکانات مناسب تا مدل سه کشو با ویژگی های برجسته، تمام سلایق و نیاز ها را پوشش میدهد. طراحی ظاهری زیبا، مصرف آب و انرژی پایین، قابلیت های کاربردی و شستشوی مطلوب، ماشین های ظرفشویی جی پلاس را به انتخاب بسیاری از متقاضیان این محصول در بازار تبدیل کرده. امکاناتی نظیربرنامه شستشوی خود کار یا Auto Wash به منظور تشخیص اوتوماتیک میزان کثیفی ظروف و تنظیم شستشوی متناسب با آن، باز شدن خودکار درب پس از شستشو (AOD) به منظور تخلیه بخار و بو و کاهش لک ظروف و شستشوی بهداشتی یا Hygiene Wash به منظور ضد عفونی کردن ظروف تنها بخشی از قابلیت های موجود بر روی مدل های مختلف ظرفشویی های جی پلاس میباشد. در این میان ذکر ویژگی هایی نظیر شستشوی نصف ظرفیت (Half Load)، خشک کن کامل (Dry+)، شستشوی رسوبات داخلی (Self Clean) و قابلیت کاهش زمان شستشوی اصلی (Express) نیز خالی از لطف نیست. بر روی ماشین های ظرفشویی نیز همچون سایر کالاهای سبد محصولی برند جی پلاس، ضمانت شرکت گلدیران و نیز بیمه محصولات که به تازگی به سبد خدماتی افزوده شده وجود دارد که تجمیع این دو خدمت ترکیبی منحصر بفرد در زمینه خدمات پس از فروش را برای مشتریان ایجاد نموده است.

مایکروویو

شرکت گلدیران با شعار روی خوش زندگی همیشه در صدد ارائه محصولات پیشرو برای آسایش مشتریان خود بوده است. در همین راستا، این شرکت اقدام به ارائه سریمحصولات مایکرو ویو جی پلاس خود با قابلیت منحصر به فرد درست کردن غذای ایرانی نموده است که این امکان در هیچ یک از محصولات رقبا وجود ندارد. با استفاده از این قابلیت، امکان درست کردن چهار غذای خاص ایرانی یعنی کوکو سبزی، کباب تابه ای، جوجه کباب و برنج به راحتی فراهم شده است و کاربران پس از آماده سازی مواد اولیه، تنها با استفاده از این قابلیت می توانند به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا