خبر

کمپین محیطی دیجی‌پی «پی‌» چیزی بودن…

اولین کمپین محیطی دیجی‌پی از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ شروع شد و طی بازه زمانی یک ماه در شهر تهران اکران شد. این کمپین در لایه محیطی صرفا در رسانه‌های شهر تهران و همچنین به موازات در رسانه‌های دیجیتال کلید خورد و تا پایان بهمن ماه هم ادامه داشت. این کمپین دو بخش اصلی محیطی و دیجیتال داشت که دنباله‌های آن به عنوان بخشی از هسته اصلی استراتژی ارتباطی برند دیجی‌پی در فعالیت های ارتباطی آینده برند هم ادامه خواهد داشت.
این کمپین برمبنای ماموریت برند و خدمات دیجی‌پی تعریف و به مرحله‌ی اکران رسید و آن چیزی نیست جز «دموکرات کردن فرآیندهای مالی» و به نوعی پیوند زدن برند به عمق زندگی انسان‌ها.

پیام اصلی کمپین، «پی چیزی بودن» است که برمبنای موقعیت‌های مختلف زندگی و اشاره‌ی مستقیم به «پی» و گشتن که یکی از پرتکرارترین موقعیت‌های انسانی‌ است تدوین شد. این پی چیزی بودن و کنار هم قرار گرفتن همه این موقعیت‌ها پی زندگی بودن را خواهد ساخت و دیجی‌پی در چشم انداز ماموریت خود پی و بنیان زندگی مالی انسان‌ها خواهد بود. در توسعه‌ی پیام کمپین به‌جای پرداختن به یکی از مزیت‌های کاربردی برند، سعی شد تا در لایه‌ای تکامل‌یافته‌تر به عمق‌ ارزش‌های برند پرداخته شود که این موضوع در ارتباطات برندهای معاصر مورد کمیابی است.
این کمپین شروع برنامه‌های ارتباطی دیجی‌پی خواهد بود که بر مبنای همین کانسپت توسعه پیدا کرده و به امید حضور پررنگ‌تر در زندگی مالی آدم‌ها فعالیت‌ش را تقویت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا