خبر

نگاهی به روند پیچ‌های تبلیغاتی در ایران

ام بی ای نیوز: میزگرد بررسی بایدها و نبایدهای برگزاری پیچ تبلیغاتی در ایران توسط ام بی ای نیوز برگزار شد. در این میزگرد «علیرضا سرابچی مدیر کل ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی و ارتباط با دولت شرکت نستله ایران، عطا پارسا مدیر ارشد پشتیبانی بازاریابی دکتر عبیدی وکوبل دارو، پرهام آذرشیب مدیرفروش شرکت پخش طبیعت زنده، علیرضا لاهیجانیان معاونت بازاریابی گلدیران، پویان عطاآبادی مدیر بازاریابی بلوبانک حضور داشتند. » «فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند هدایت این میزگرد را برعهده داشت. در این میزگرد بخش‌های مختلفی از جمله نحوه برگزاری پیچ و چالش‌های آن توسط حاضران به دقت بررسی شد. در ادامه محتوای ویدیوی این میزگرد را مشاهده می‌کنید. »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا