خبر

نگاهی به نیوکالکشن درسا با داستان الموت

برند درسا در تلاش است که تاریخ و فرهنگ ایران را در محصولاتش منعکس کند، تا همیشه یادگاری از اصالت ایران زمین همراه زندگی مخاطبانش باشد. درسا برای معرفی کالکشن جدید خود داستان الموت را بازسازی کرده است. درباره داستان نیوکالکشن درسا، با شاهین فاطمی مدیرعامل و هم بنیانگذار درسا گفتگویی داشته‌ایم.برای دیدن ویدیوی این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا