خبر

نگاهی به کمپین پادرو

تشکیل پادرو با هدف رفع نیازهای اصلی SMEها در حوزه فروش آنلاین انجام گرفت و جذب سرمایه اولیه این شرکت نیز از سال ۹۹ کلید خورد. این شرکت چندی پیش کمپینی را اکران کرد. در فاز اول کمپین، پیام برند از طریق رسانه‌های محیطی و دیجیتال به مخاطبان ارسال شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کمپین، گفت‌وگویی با حامد میررحیمی، مدیر مارکتینگ پلتفرم پادرو داشته‌ایم که در مشاهده می‌کنید.برای دیدن ویدیو کامل این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا