خبر

نگذار شوره سد راهت شود

ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغاتی «Forsman & Bodenfors» سنگاپور اولین ماجراجویی انیمیشنی سریع و پر تحرک خود را برای Head & Shoulders در بازار ژاپن تجربه کرد. این کمپین با ارائه یک راه حل ساده موضوع شوره سر در مردان را مطرح می­نماید که پیش از این هیچ شرکتی به صراحت به بحث درباره آن نپرداخته بود. راه حل مطرح شده این است: نگذار شوره سد راهت شود. انتقال این پیام، اقدام و عمل را می­طلبد. در نتیجه برند دست به تبلیغ محصولات ضد شوره جدید Head & Shoulder زد. بازار ژاپن از نظر محلول­های ضد شوره هنوز توسعه نیافته است و تعداد کمی از آقایان جرات صحبت کردن آشکار درباره مشکلات پوستی خود را دارند. کمپین فوق با استفاده از بافت انیمه محبوب و به شکلی غیر منتظره ننگ ناشی از وجود شوره در سر را به تصویر می­کشد.مجموعه ای از ماجراجویی­های انیمیشنی در قالب یک آگهی تبلیغاتی به نام «تعقیب و گریز» این داستان را روایت می کند که چگونه قهرمان داستان، «جاسوسی به نام آندو» متوجه می­ شود که شوره سر دارد و در نهایت با کمک شامپو اسکالپ Head & Shoulder بر آن مشکل غلبه می­کند. با وجود فرار مکرر از چنگ قانون، سرانجام کاراگاه «تاکاشی» و دستیارانش موفق می­شوند در قالب عملیاتی بین­المللی او را دستگیر کنند. در واقع آن چیزی که باعث می­شود رد او را بگیرند، شوره سر آندو است اما این موفقیت چندان دوام نمی­­آورد زیرا در پی استفاده از شامپو اسکالپ Head & Shoulders، او این بار بدون این که ردپایی از خود باقی بگذارد، از مهلکه می­گریزد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا