اولویت نیسان همیشه توسعه فناوری حرکتی بوده است. به این ترتیب امکان رانندگی هوشمندانه تر، تشویق همگان به راندن و لذت بردن از یک تجربه رانندگی نوآورانه و بی نظیر فراهم می شود. بر خلاف معمول، در دورانی شبیه به این که اپیدمی کووید ۱۹ در جهان طوفانی را بر پا می کند و به شکلی تمام عیار وضعیت بر روی کره زمین را تغییر می دهد، برند به این نتیجه رسیده که در خانه ماندن و ایمن بودن از همه چیز مهم تر است. جدید ترین کمپین تبلیغاتی نیسان خاورمیانه موسوم به «قصیده ای برای جاده های خالی»، با این هدف برگزار می شود.
کمتر از یک دقیقه