خبر

نی را حذف کنید!!!

ام بی ای نیوز: در حالی که برخی موسسات برای حذف نی از نوشیدنی ها تلاش می کنند، هنوز میلیون ها نفر نیاز دارند که از رد پای کار های بد خود آگاه شوند. هدف از طراحی این تصاویر گرافیکی تحریک کسب و کار های بزرگ و کوچک به بازنگری در زمینه استفاده از نی در نوشیدنی های خود است. در ادامه حذف نی فقط اولین قدم در این مسیر به شمار می رود. ما باید گفتگو راجع به کاربرد مداوم دیگر لوازم پلاستیکی تک کاربردی از جمله سرپوش ها، فنجان ها و ظروف را شروع کنیم. سپس لزوم مکالمه درباره نحوه کمک به حل بحران آلودگی لوازم پلاستیکی احساس می شود.زندگی در اقیانوس ها را دچار مشکل نکنید.صنعت: مسائل زیست محیطی و حیواناترسانه ها: چاپ، مجله و روزنامهبازار: کانادادست اندرکارانشاخه: امور عام المنفعه، سازمان غیر دولتی (ان جی او)رسانه: چاپبرند: Rethinkموقعیت جغرافیایی: کاناداآژانس تبلیغاتی: Rethink، تورنتو، کانادامدیر خلاقیت / مدیر هنری: جول هولتبیمدیر خلاقیت / نویسنده: مایک دوبریکمدیر خلاقیت: آرون استارکمنعکاس: Instill Image Co.امور مشتریان: کالب گودمن، لارا کاوالکانتیتهیه کننده آثار چاپی: نارین آرتینیانمترجم: مرضیه فروتنwww.coloribus.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا