خبر

هاینز؛ از فلفل کهنه تا تسکین درد

ام بی ای نیوز: در Heinz، فلفل های زیادی هستند که نمی توانند به استاندارد های بالای موجود دست یابند و در نتیجه با خیال راحت دور انداخته می شوند. Heinz می خواهد فرصت دیگری به آن ها بدهد، بنابراین مدیران و کارمندان شرکت به وسیله مجموعه فلفل های کهنه Heinz، مجموعه ای خاص برای زنان خانه دار، با هدف خود یعنی ادویه دار کردن زندگی آن ها، دقیقا مثل سس چیلی که طعم غذا را ادویه دار می کند، می رسد.

دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: CJ WORX، بانکوک، تایلندمدیر ارشد خلاقیت / مدیر اجرایی خلاقیت / مدیر هنری: ساهارات ساوادیتکومدستیار مدیران خلاقیت: چالوترون نوانتونگ، ووتیچای چونگسانگوانمدیران هنری: چالوتورن نوانتونگ، نیدا تچاکیترانوننویسندگان: ووتیچای چونگسانگوان، ناواپورن سوئترانگشرکت فیلمسازی: Songmue Productionمدیر پروژه: آچاراوان لائوچاتاروپمدیر کل: چاوانا کیراتیوتامونکیوئلرئیس امور مشتریان: ساسیتورن باندیتجیراکولرئیس استراتژی و راه حل های کسب و مار: جیپاتیکال پانیکباترمترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا