خبر

پانزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران و مسیری متفاوت

پانزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران و مسیری متفاوت

جشنواره وب و موبایل ایران از قدیمی ترین و معتبرترین رویدادهای مربوط به حوزه فناوری، استارتاپی و همچنین وب و موبایل در ایران است که از سال ۱۳۸۵ باهدف ایجاد یک پل ارتباطی بین فعالان اکوسیستم استارتاپی در ایران و به منظور کمک به انتقال تجربه از نسلی به نسلی دیگر راه اندازی شده است.  این جشنواره هر سال با برگزاری رویدادی نسبت به انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اقدام می‌کرد. اما پانزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، با رویکرد و شیوه متفاوتی برگزار خواهد شد، امسال از برگزاری رویداد، مراسم، داوری و انتخاب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر خبری نیست. برگزار کنندگان این جشنواره به این باور رسیده‌اند که هرکسی در این بازار در حال کارآفرینی و فعالیت است، برنده و شایسته تقدیر است و امروز انتخاب یک استارتاپ به عنوان برنده هیچ معنایی ندارد.

بنابراین بنیانگذاران امسال تصمیم گرفته‌اند، با رویکردی متفاوت در قالب ۱۰ برنامه و به صورت پادکست ویدیویی به سراغ مهمان‌‌هایی بروند تا آنها  از تجربیات کاری خود در سال‌های اخیر فعالیت‌شان در ایران صحبت کنند.

در مجموعه پادکست‌های جشنواره وب و موبایل ایران که اولین برنامه در تاریخ ۱۵ بهمن ماه پخش خواهد شد. تجربه‌های افرادی به اشتراک گذاشته می‌شود که شاید مخاطبان کمتر از آنها شنیده باشند. در این پادکست‌ها با نگاه جدید و متفاوت به موضوعات پرداخته شده است. موضوعاتی مانند: مدیریت محصول، منابع انسانی، کارهای تیمی، مارکتینگ و…

بنیانگذاران سعی خواهند کرد  تا  مخاطبان جشنواره و نسلی که شاید هنوز وارد بازار نشده‌اند، مسیر پیش‌رو را ببینند. مسیری که بنیانگذاران جشنواره  ۱۵ سال طی کرده و باور دارند که نسبت به ۱۵ سال آینده آن مسئولیت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا