خبر

پاپ- تارتس و رقابت مسکات‌های خوراکی در زمین فوتبال

پاپ- تارتس بعد از موفقیت سال گذشته و درخششِ تبلیغاتی در مسابقه‌های فوتبال آمریکایی، دوباره با مسکات خوراکی‌اش به زمین مسابقه‌ی فوتبال برگشته است. این بار یکی از سه شیرینی برگزیده‌ی برند قرار است توسط بهترین بازیکن زمین به عنوان بهترین محصول انتخاب و خورده شود و عنوان «بهشت در دهان» را از آن خود کند.

هایدی ری مدیر ارشد مارکتینگ پاپ- تارتس اعلام کرده: «پاپ- تارتس قرار است مثل سال پیش، مراسم مسابقه‌‌ی نهایی فوتبال دانشگاهی را به چالش بکشد. امسال در زمین مسابقه همه‌ی نگاه‌ها به ما خواهد بود و قرار است قبل از شروع مسابقه، نمایشی خیره‌کننده را برای هواداران اجرا کنیم که ارزش اشتراک‌‌گذاری داشته باشند و لحظاتی باورنکردنی را برای آنها رقم بزند.»

کلانووا مالک برند پاپ- ‌تارتس دسامبر سال گذشته بعد از خورده شدن مسکات خوراکی‌اش توسط اعضای تیم فوتبال ایالت کانزاس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. گذشته از نرخ بالای تعامل مخاطب و واکنش‌های مثبت مخاطبان به این اتفاق، مسکات برند روی فرش قرمز مراسم افتتاحیه‌ی فیلم Unfrosted هم به نمایش درآمد.

پاپ- تارتس قرار است با مسکات‌هایی با سه طعم توت وحشی، هات‌فاج و یک طعم مخفی در رقابت‌های امسال ظاهر شود. مصرف‌کنندگان می‌توانند حدس بزنند این طعم مخفی چیست و کدام یک از طعم‌های کره‌ی بادام‌زمینی، میلک‌شیک وانیل، تمشک آبی، رول دارچین، کاپ‌کیک ردولوت، انگور یا کوکی شکلاتی قرار است در زمین مسابقه به نمایش دربیاید. در کنار این رویداد، محصولات پاپ‌- تارتس با بسته‌بندی‌های ویژه‌ی مسابقه به تعداد محدود در فروشگاه‌ها عرضه شده است.

کلانووا در گزارش اخیرش از رشد ۶ درصدی فروش ارگانیک خود نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل و رشد ۱۶.۱ درصدی سود این شرکت خبر داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا