پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ دی ام برد با موضوع «رشد و بهینه سازی در اپلیکیشن مارکتینگ» در سوم آذرماه ۱۴۰۲ در سالن قلم کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد. ارائهدهندگان این رویداد از برندهای کافهبازار، دیجیپی، تپسی، آژانس تبلیغاتی مگنت، بلوبانک و استدیو پاییزان (استدیو ساخت بازی) به بررسی چالشها و راهکارهای رشد در اپلیکیشن مارکتینگ خواهند پرداخت.
در این رویداد، موضوعاتی همچون استراتژی مارکتینگ برای اپلیکیشن، نحوه جذب و نگهداشت کاربران اپلیکیشن، طراحی کمپینهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن و … ارائه خواهد شد. همچنین امکان پرسش و پاسخ در بخشی از ارائهها فراهم شده تا مخاطبین بتوانند سوالات و چالشهای خود را مطرح کنند.درسانه بازاریابی دیام برد هر ماه یک رویداد با موضوعی در حوزه مارکتینگ با اهداف گردهمایی جامعه مارکتینگ ایران و افزایش سطح دانش و آگاهی در این حوزه برگزار میکند. رویداد «رشد و بهینهسازی در اپلیکیشن مارکتینگ» پنجمین رویداد موضوعی دیام برد است که بعد از چند ماه، جامعه دیجیتال مارکتینگ کشور را کنار هم جمع میکند. رویداد قبلی با موضوع CRM با حضور بیش از ۲۰۰ متخصص این حوزه در مشارکت آنلاین ۳۰۰ نفر برگزار شد.
چهارمین رویداد موضوعی دیام برد: نگاهی جامع به CRM، از استراتژی تا اجرا
در ادامه به معرفی ارائهدهندگان و موضوعات و جزئیات ارائهها خواهیم پرداخت.
امیر نوریان؛ مدیر مارکتینگ دیجیپی
بهینهسازی اپلیکیشن (با نگاه نیازمندی یوزر):
- تجربیات من
- ایده اپلیکیشن
- اپ اینگیجمنت (گیمیفیکیشن و یوایکس)
- کیساِستادیهای من(اپ رتبه ۱ در جهان)
هدی تعصبی؛ تیملیدر نگهداشت مشتری کافهبازار
رشد و بهینهسازی اپ مارکتینگ در فضای تبلیغات اپاستور بازار، دغدغهها و راهحلها:
- تاثیر تبلیغات اورنسی بر رشد اپ در فضای اپ استور
- رشد کانورژن ریت تبلیغات در فضای اپ استور
- بهبود عملکرد در فضای رقابتی
- تاثیر هوش مصنوعی در بهینه سازی کمپین های پرفورمنسی
زهره گلستانی؛ کارشناس ارشد پرفورمنس مارکتینگ بلوبانک
اتومیشن و اتریبیوشن در اپلیکیشن مارکتینگ:
- بررسی روند جذب کاربر در بیزینسهای فینتک
- اهمیت موضوع اتومیشن در جذب و نگهداشت کاربر
- ریتارگتینگ به وسیله مارکتینگ اتومیشن
- بررسی مثالها و تجربیات
مهدی دادخواه؛ مدیر ارشد رشد تپسی
روشهای حل مسئله برای اپلیکیشن مارکترها:
- Define problem
- Build issue tree
- Develop work plan
علیرضا داننده؛ مدیر توسعه بازار مگنت
تبلیغات و کمپینهای بازاریابی اپلیکیشن:
- بررسی و مرور الزامات بنیادین و اصولی دانش مارکتینگ
- تدوین و طراحی برنامههای اجرایی در اپلیکیشن مارکتینگ
- طراحی کمپینهای بازاریابی اپلیکیشن
محمد حیدری؛ مدیر مارکتینگ استدیو بازیسازی پاییزان
تدوین استراتژی مارکتینگ در اپلیکیشنها با مدل AARRR:
– توضیح چارچوب AARRR
– روشهای پیادهسازی و تجربیات کمپینهای موفق و غیرموفق پیرامون شاخههای این چارچوب (Awareness، Acquisition، Retention، Revenue، Referral)
این رویداد با حمایت کافهبازار، مگنت و متریکس در روز سوم آذر به صورت حضوری و آنلاین برگزارشد.