خبر

پپسی وخطوط لگوی اسکی

ام بی ای نیوز: نوشابه رژیمی Pepsi Light محصولی است که قصد دعوت ما به بیرون رفتن از خانه، حرکت و فعالیت را دارد. لوگوی پپسی خود بیانگر این حرکت است. در ادامه با اندکی تغییر، خطوط لوگو می توانند به شکل امواج، کوهستان، پاراشوت یا کایت روی دریا در آیند. بنابراین کارمندان و مدیران آژانس تبلیغاتی Sanchi BBDO، لوگو را به یک فعالیت ورزشی تبدیل کردند که افراد را به تجربه احساس سبکی فرا می خواند. به این ترتیب، قوس هایی که برای مدت بیش از ۱۲۵ سال شاهد حضور و تقویت جایگاهشان بوده ایم، از عنصری زیبا به حقیقتی قابل توجه ارتقاء می یابند.صنعت: نوشابه های غیر الکلیرسانه: چاپ، مجله و روزنامهبازار: کلمبیادست اندرکارانآژانس خلاقیت: Sancho BBDO، بوگوتا (پایتخت)، کلمبیامدیران ارشد خلاقیت: هوگو کوردو، جیووانی مارتینزمدیر اجرایی خلاقیت: دانیل آلوارزمدیران خلاقیت: فابیان لوپز "چومپی"، حوان دیوید پاردومدیر هنری: خوان دیوید پاردو، تاتیانا سرپا، سباستین هرناندزنویسنده: فابیان لوپز "چومپی"، کامیلو تورس آنجل، کیارا اورتگاتصویرگر: خوان دیوید پاردو، تاتیانا سرپامترجم: مرضیه فروتنwww.coloribus

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا