خبر

پیش بینی جشنواره کن ۲۰۱۸ چه بود؟ (۳)

ام بی ای نیوز: Downtown Records، "Live Looper"آژانس تبلیغاتی: BBDO نیویورکگروه موسیقی ایرلندی "The Academic" با استفاده از نسخه "Live Looper" آهنگ جدید خود موسوم به "Bear Claws"، آن را به یک فرم هنری تبدیل کرد. Orange Telecom، "حالا یا هیچ وقت"FP7/CAI، قاهرهدر جشنواره کن سال گذشته، آگهی تبلیغاتی "آهنگ پیشواز" برای کوکا کولا، محصول آژانس تبلیغاتی EP7، با وجود موفقیت نه چندان زیاد خود بازگشت تیم فوتبال مصر پس از شش سال دوری از میدان مسابقه را جشن می گیرد. امسال، آژانس مشتریان متعددی دارد، اگرچه این بار مشتری Orange Telecom است اما ترانه آگهی تبلیغاتی حاوی نوعی طنز تلخ سالمندان مصری را هدف قرار می دهد که امیدوار به حضور در جام جهانی در طول عمر خود هستند.

Nike، "Breaking2"آژانس تبلیغاتی: Wieden + Kennedy پورتلندBreaking2، فشار نایک برای کمک به یک دونده در راستای تکمیل یک مسابقه ماراتن در کمتر از دو ساعت، برند را با احتمال بسیار بالای عدم نیل به هدف خود رو در رو کرد. در ادامه واقعا، با وجود همه بهترین تلاش های برند کنار شرکای آژانس نظیر Wieden + Kennedy و Dirty Robber، مانع ترسناک همچنان استادانه سر جای خود باقی می ماند ولی نوآوری های توسعه یافته در طول مسیر هنوز می توانند برای همیشه شکل و فرم مسابقه دو را تغییر دهند و احتمالا روزی در آینده فرد را در مسیر دستیابی به رکورد ظاهرا دست یافتنی ۱:۵۹ ثانیه یاری می رسانند.

آئودی، "دلقک ها"آژانس تبلیغاتی: BBH لندن (وارد شده توسط آئودی انگلستان)جاده ها پر از دلقک هستند و البته امنیت شما بستگی به جلوگیری از برخورد با آن ها دارد. پیام توسط آگهی تبلیغاتی تصویری جذاب آئودی به بیننده انتقال می یابند.

Skittles، "رنگین کمان را به انحصار خود در بیاورید"آژانس تبلیغاتی: DDB شیکاگوآیا آگهی تبلیغاتی Super Bowl در صورت عدم استقبال باز هم موفق به حفظ جایگاه خود می شود؟ یک معمای وجودی در قلب آگهی تبلیغاتی شیطنت آمیز آژانس تبلیغاتی DDB شیکاگو به نام "رنگین کمان را به انحصار خود در بیاورید" هست. آژانس تبلیغاتی DDB شیکاگو اقدام به ساخت یک آگهی تبلیغاتی Super Bowl کرد که فقط توسط یک شخص اتفاقی دیده خواهد شد: کارکوس منندز.

مترجم: مرضیه فروتنwww.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا