بدون دسته بندی

چهره افراد گمشده بر روی فنجان های قهوه

ام بی ای نیوز: با همکاری آژانس تبلیغاتی WhiteGREY ملبورن، بیست کافه معروف بیرون بر این شهر بر روی فنجان های قابل تجزیه زیستی پرتره هایی از شش استرالیایی گمشده در هفته جاری (هفته ملی افراد گمشده، ۵ تا ۱۱ آگوست) را چاپ کردند. این شش نفر عضو شبکه دفاع از افراد گمشده (MPAN) هستند.علاوه بر پوستر هایی با تصاویر چهره افراد گمشده و اقدام نمایشی کافه، کمپین فوق موجب افزایش آگاهی درباره MPAN و مساله گم شدن طولانی مدت اشخاص شده است. این حرکت ارائه گسترده در کانال های خبری تلویزیونی، روزنامه های "The Age"، "Broadsheet" و پلتفرم های اجتماعی را به دنبال دارد.به گفته مدیر عامل MPAN، لورن اوکیقه، در راستای بالا بردن میزان شناخت درباره ۳۸ هزار نفر گمشده استرالیایی در هر سال، کمپین "The Unmissable" عکس های رگه دار، خشک و سرد از چهره افراد گمشده را با واکنش های انسانی و داستان های مختلف جایگزین می کند.آژانس تبلیغاتی: WhiteGREYمشتری: شبکه دفاع از افراد گمشدهدست اندرکارانمدیر عامل و موسس MPAN: لورن اوکیفهنویسندگان Unmissables: جو آبی، لیلی ویلکینسون، بلیندا اسمارت، دیوید هلیدی، جی.سی بورک، پل بوگجاهنرمندان Unmissables: دیه گو پاتینو، کیت بانزای، جانین ویرهم، جیمز فاسدایک، آرون تایلر، آلان راسمدیر اجرایی خلاقیت whiteGREY: آنتونی ماسدستیار مدیر خلاقیت whiteGREY: سالی ریچموند، لارن دولانرئیس دیزاین whiteGREY: رنی لوریدیزاینر whiteGREY: لارن بوونمدیر عامل whiteGREY: کلودیا مک اینرنیمدیر پروژه whiteGREY: هولی رایانمترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا