خبر

ژیلت: هیچ چیز آسان به دست نمی آید

ام بی ای نیوز: شاکم گریفین، حتی با یک دست، خود را به عنوان یک بازیکن با ارزش در NFL ثابت کرده است. برند تیغ اصلاح ژیلت، گریفیت را برای الهام بخشیدن به دیگران انتخاب کرده است. در آگهی تبلیغاتی برند مسیر سفر او از دوران کودکی به موفقیت در NFL جشن گرفته می شود.گریفین با سندروم "باند آمنیوتیک" به دنیا آمد که بر روی دست چپ او تاثیر می گذارد. در نتیجه این اتفاق منجر به قطع یکی از دستان او در دوران کودکی شد. آگهی تبلیغاتی فوق به نام "بهترین تو آسان به دست نمی آید"، با دنبال کردن رد پای زندگی او از دوران کودکی تاکنون، چگونگی غلبه بر همه چالش های زندگی توسط خود گریفین تا رسیدن به NFL را نشان می دهد.در آگهی تبلیغاتی، پدرش با تشویق او به طی پله های نردبان موفقیت از تمرین های فوتبال در حیاط خلوت خانه تا نخستین اصلاح صورتش، نفشی بزرگ را در این زمینه ایفا می کند. سپس در نهایت او به پیش نویس قرارداد NFL دست می یابد و دور پنجم در خط مقدم تیم "the Seattle Seahawks" به کار گرفته می شود.این آگهی تبلیغاتی، محصول آژانس Grey نیویورک، در حالی با این خط موضوعی تمام می شود که گریفین با یونیفرم "Seahawks" حود آماده انجام بازی است: "بهترین تو هرگز آسان به دست نمی آید. بهترین چیزی که یک مرد می تواند دریافت کند، یک تیغ اصلاح ژیلت خواهد بود."دست اندرکارانآژانس خلاقیت: GREY نیویورکمدیر ارشد خلاقیت جهانی: جان پاترولیسدستیار مدیر ارشد خلاقیت: جف استامپمدیر اجرایی خلاقیت: جو مونگوگنیادستیار مدیر خلاقیت: جان کوچران، برایان پلوتادستیار اجرایی/ رئیس جهانی امور مشتریان: برایان وستوندستیار/ رئیس امور مشتریان: کوری دابسمسئول اجرایی امور مشتریان: هانتر تیراستراتژیست ارشد: جانل بیگزمدیر پروژه: جوی اسکاریلوآژانس فیلمسازی: Townhouseمدیر ارشد فیلمبرداری: جیمز مک فرسونمدیر تولید: تانیا سالتردستیار، تهیه کننده اجرایی کلی: کتی هیلتهیه کننده کلی فیلم: دانته دا پارماتهیه کننده موسیقی: کرت استینکمدیر کسب و کار: سوزان واس

مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا