بدون دسته بندی

کاهش قیمت خودروی برقی رنو در بیلبورد

ام بی ای نیوز: رنو با ساخت یک بیلبورد responsive (پاسخگو) و کاهش قیمت خودروی برقی همزمان با افزایش میزان آلودگی، رومانیایی ها را تشویق به اندیشیدن درباره خریداری یکی از مدل های خودروی برقی «‌Renault Zoe» کرده است.«بیلبورد دیجیتال DisCO2unt»، محصول آژانس تبلیغاتی Publicis رومانی، در بخارست تاسیس شده که بر اساس شاخص ترافیک TomTom یکی از آلوده ترین پایتخت ها در اروپا و متراکم ترین شهر در قاره اروپا است. به گفته آژانس، این کمپین که در ماه آوریل راه اندازی شد، بسیاری از رومانیایی هایی را هدف قرار داد که به خاطر قیمت بالا از تصمیم خریداری یک خودروی برقی صرف نظر می کنند.این بیلبورد با حسگرهای آلودگی در مناطق پر ترافیک اطراف شهر و یک الگوریتم سفارشی ارتباط دارد که مطابق با میزان آلودگی در مواقع خاصی از روز، بر روی قیمت خودرو تخفیف می دهد. هر چه سطح آلودگی بالا تر برود، قیمت نیز بیشتر کاهش می یابد. قیمت ها هر شش دقیقه یک بار تغییر می کنند و همگان می توانتد با در دست داشتن قیمت تخفیف خورده در یک لحظه خاص و استفاده از گوشی های هوشمند خود مستقیم به سمت نمایندگی مجاز بروند.دست اندرکارانمشتری: رنوآژانس تبلیغاتی: Publicis بخارسترئیس ارشد خلاقیت رومانی، اروپای مرکزی و شرقی: جورگ ریومیرئیس اجرایی خلاقیت: دن فرینکولسکورئیس خلاقیت گروه: رومولوس پتکن، گابریل قرکابرنامه نویس: کنستانتین بونیکارئیس هنری دیجیتال: شرین عربورئیس دیجیتال امور مشتریان: آنا بانیکاموشن گرافیک: ولاد سوسیانورئیس امور مشتریان گروه: لوسیان گاوریلرئیس خدمات مشتریان: کاتالین آلبوبرنامه ریز: میرونا بایاسمدیر تولید صوتی و تصویری: کاملیا افریموفکارگردان: لارنس جاکوملیصنعت: خودرونوع پروژه: فضای باز / فضای خارج از خانه

مترجم: مرضیه فروتنwww.adage.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا