خبر

کرونا و کارهای ارتباطی با سرگرمی (۱)

با شیوع کرونا و خانه‌نشین شدن مردم، برندهای مختلف سعی کردند استراتژی ارتباطی و تبلیغات خود را متناسب با شرایط تغییر داده تا به نتایج بهتری دست پیدا کنند. در این دوران که مخاطب وقت آزاد بیشتری دارد، برخی برندها سعی کرده‌اند با استفاده از سرگرمی از این فرصت استفاده کرده و ارتباطی قوی‌تر و احساسی‌تر میان خود و مصرف‌کنندگان برقرار کنند.

کارهای ارتباطی زیادی در این مدت بر پایه سرگرمی ارائه شده و به همین دلیل در این سری مقالات تنها به معرفی بخشی از آن‌ها می‌پردازیم که از نظر نگارنده سرگرم‌کننده‌تر و خلاقانه‌تر هستند.

لینک ویدیو

The Secret Supporter (حامی مخفی)

شرکت Dutch Mill Group از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات لبنی در تایلند است که محصولات خود را به دیگر نقاط جهان نیز صادر می‌کند. آژانس تبلیغاتی CJ WORX با توجه به مشکلات روحی نوجوانان در دوران قرنطینه، دست به ابتکار جالبی زده و در یک بازی آنلاین پرطرفدار، ارتشی مجازی از دختران Dutch Mill ساخته است. این گروه از تعداد زیادی بازیکن تشکیل شده که همگی دارای ظاهر و نام یکسانی بوده و نماینده برند هستند. ماموریت آن‌ها، به دور از خشونت و رقابت بوده و تنها هدفشان کمک به بازیکنان است. این ارتش در محیط بازی پراکنده شده و با هدیه دادن بسته‌های سلامتی، بازیکنانی که وضعیت خوبی ندارند و در حال شکست هستند را نجات می‌دهند.

لینک ویدیو

Football Beyond Walls (فوتبال آنسوی دیوارها)

مؤسسه خیریه آموزشی Football Beyond Borders واقع در انگلستان است و با کمک قدرت فوتبال، از جوانانی که شرایط مساعدی ندارند حمایت می‌کند. در شرایط فعلی، این مؤسسه نیز تعطیل شده و دانش‌آموزان در قرنطینه و با دوری از مدرسه و حمایت‌های آن از لحاظ روحی آسیب‌پذیرتر هستند. آژانس Dark Horses لندن چاره‌ای برای این کار اندیشیده است. آن‌ها متوجه شدند با ایجاد اندکی حواس‌پرتی، جوانان راحت‌تر احساسات خود را بروز داده و برقراری مکالمه با آن‌ها آسان‌تر می‌شود. از این رو برنامه‌ای تدارک دیدند و جوانان را به فوتبالیست‌های حرفه‌ای و مددکاران سلامت روحی متصل کرده تا با هم به بازی فوتبال آنلاین بپردازند. در همین حین نیز فوتبالیست‌ها و مددکاران با جوانان ارتباط برقرار کرده و در جهت بهبود وضع روحی آن‌ها تلاش می‌کنند.

کنسرت Marshmello در بازی فورتنایت

حتما شما هم در این دوران در مورد کنسرت‌های آنلاین شنیده‌اید و شاید هم در آن‌ها‌ شرکت کرده باشید. با شروع قرنطینه، کنسرت آنلاین در سراسر دنیا به حالت مرسومی درآمده و خوانندگان و دی‌جی‌های بسیاری اقدام به برگزاری آن کردند. اما داستان این مورد با بقیه فرق دارد. Marshmello، دی‌جی معروف دست به اقدامی فوق‌العاده زد و برای اولین بار در بازی پرطرفدار فورتنایت، کنسرت برگزار کرد که تا قبل از آن سابقه نداشت. این کنسرت ۱۰.۷ میلیون نفر شرکت‌کننده داشت و رکورد بزرگترین رویداد در بازی فورتنایت را شکست.

لینک ویدیو

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا