خبر

کمپین تبلیغاتی «هنر چای» از توینینگز

ام بی ای نیوز: در بررسی هوشمندانه ترین کمپین‌های تبلیغاتی نوشیدنی در تمام دوران به چند مورد جذاب و خلاق برخورد کردیم که در چند قسمت به شرح تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت:

کمپین تبلیغاتی هوشمندانه «هنر چای» از توینینگز در انگلیسدر طول سالیان متمادی، نوشیدن چای به رسمی محبوب در سرتاسر جهان تبدیل شده اما ظاهرا منشا آن به انگلستان باز می‌گردد. پس چندان عجیب نیست که بدانید کمپین «هنر چای» توینینگز با موفقیتی بس بزرگ در دنیا روبرو شد. این کمپین از هنرمندان مختلف نظیر «تام پارکس» و «ایلانا یاهاو» دعوت کرد تا ضمن نمایش پتانسیل بالای چای با خاصیتی هوشیار کننده و تبدیل آن به اثری هنری، بر روی خط تولید همواره در حال توسعه این برند نیز تاکید کنند.در آن زمان، توینینگز توضیح داد که یکی از اهداف راه اندازی کمپین فوق انتقال این پیام به مخاطب است که واقعا برای هر نوع خلق و خود یک نوع چای متفاوت وجود دارد، به همین دلیل مدیران برند طیف گسترده ای از چای با طعم‌های مختلف را عرضه می‌کنند. امروز با کم شدن سن علاقمندان به چای، این برند سعی دارد به روش‌های متنوع و از طریق پلتفرم‌های گوناگون مثل یوتیوب،فیسبوک و اینستاگرام این نوشیدنی دوست داشتنی را برای جوانان به ارمغان بیاورد.

در سال ۲۰۱۹، این شرکت یک سری ویدئو به سبک قرن هجدهم را تولید کرد. در این ویدئو‌ها یک بازیگر به تقلید از موسس شرکت پیش بینی می‌کند که مشتری در قرن بیست و یکم چای گیاهی را خواهد پسندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا