خبر

کمک صنعت martech به برندها در کرونا (۲)

ام بی ای نیوز: شرکت‌های فعال در عرصه‌های martech و adtech در هر شکل و اندازه‌ای به ارائه محصولات و یافتن راه‌هایی برای عرضه آن‌ها می‌اندیشند.انجمن بازاریابی موبایل (ام ام ای)، یک منبع مرکزی موسوم به «قطب پشتیبان بازاریاب در عصر کووید-۱۹» را برای اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا و همچنین توصیه به برند‌ها جهت نحوه بازاریابی در این دوران سخت راه اندازی کرد. این مرکز بر روی منابع مثبت و عملی تمرکز دارد.در همین حال، پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی «هوتسوییت» خبر داد که امکان دسترسی رایگان به برنامه حرفه‌ای خود را برای موسسات غیر انتفاعی و کسب و کار‌های کوچک فراهم می‌کند. این حرکت در راستای کمک به برخی سازمان‌ها شکل گرفته که از بحران کرونا بیشتر از بقیه آسیب دیده‌اند.از طرف دیگر، شرکت نرم افزاری «Salesforce» نیز امکان شش ماه دسترسی رایگان به فناوری مدرن خود جهت تماس با تیم‌های واکنش اضطراری، تیم‌های مدیریت مراقبت، شرکت‌های بیمه بهداشت و درمان، سیستم‌های بهداشتی و دیگر سازمان‌‌های متولی پاسخ به سوالات افراد پیرامون همه گیری کرونا را فراهم می‌کند.Adobe نیز علاوه بر کمک مالی ۳ میلیون دلاری به سازمان‌های فعال در مسیر مبارزه با ویروس کرونا، دست به انجام مجموعه‌ای از ابتکارات مختلف زده است که عبارتند از:برگزاری دوره‌های آزمایشی رایگان و ارسال بسته‌های سریع آموزشی برای استفاده تجاری و دولتی از خدمات امضای الکترونیکی «Adobe sign» که ثبت امضای الکترونیکی و گردش کار اسناد را برای کارمندان از راه دور تسهیل می‌کند.اعطای مجوز دسترسی ۹۰ روزه معلمان به نرم افزار «Adobe Captivate» (نرم افزاری جهت تولید محتوای آموزشی) برای تبدیل محتوای درسی با ابزار‌های آموزش الکترونیکی.کشف راه‌هایی برای کمک به دیگران در این شرایط مبهم و دشوار نه تنها یک کار درست، بلکه کار خوبی است. در اصل این فقط یک استراتژی جذب کاربر باهوش نیست بلکه یک استراتژی مفید در راستای حفظ او در آینده نیز به شمار می‌رود زیرا حداقل بعضی از مشتریانی که تجربه استفاده رایگان از چنین ابزار‌هایی را از سر می‌گذرانند، پس از عبور از وضعیت فعلی، متوجه می‌شوند که برای کسب موفقیت چاره ای جز استفاده مادام العمر از آن را ندارند.آموزش راه‌های مطمئن به بازاریابان برای برقراری ارتباط درست با مشتری، شانس بقای آن‌ها را افزایش می‌دهد و احتمال آن را بالا می‌برد که برند پس از عبور از بحران به شما وفادار مانده و به سویتان بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا