خبر

کوبی برایانت؛ ستاره ای که شور آفرید

ام بی ای نیوز: حاصل همکاری کوبی برایانت با انیماتور، گلن کین و آهنگساز سمبلیک، جان ویلیامز، یک فیلم قوی و تاثیرگذار به نام «بسکتبال عزیز» است.با مرگ کوب برایانت در یک حادثه هلیکوپتر تراژیک واقع در کالیفرنیای جنوبی همراه دخترش، گیا و هقت نفر دیگر، جهان یک قهرمان را از دست داد. او به خاطر سرسپردگی همیشگی خود به رشته ورزشی مورد علاقه اش معروف بود. این عشق در قیلم کوتاه منتسب به وی موسوم به «بسکتبال عزیز» در قالب انیمیشن نشان داده شد که اسکار بهترین فیلم انیمیشن در سال ۲۰۱۸ را به دست آورد.برایانت به عنوان تهیه کننده اجرایی و راوی فیلم، به همکاری با شرکت تولید محتوای خود، Granity Studios، انیماتور و کارگردان فیلم، گلن کین و اسطوره موسیقی دنیای هالیوود، جان ویلیامز، پرداخت. این داستان انیمیشن چهار دقیقه ای به شعر تاثیرگذار برایانت جان بخشید. او با این شعر در تاریخ ۹ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام بازنشستگی کرد. پلتفرم رسانه ای «Playerʼs Tribune» (حاوی دستنوشته های ورزشکاران حرفه ای) با انتشار انیمیشن فوق در نخستین مرحله باعث شد تا ۵۰ میلیون نفر آن را تماشا کنند.به گفته برایانت، «بسکتبال عزیز» داستانی درباره کودک درون همه ما است که رویاها و علایق خاص خود را دارد و آنقدر این حس قوی است که می داند چه زمانی باید خداحافظی کند. گلن کین و جان ویلیامز در رشته خود استاد هستند و احساسی ناب و جدید را به داستان می دهند که برایانت هرگز فکر نمی کرد امکان وقوع چنین اتفاقی وجود داشته باشد. کوبی برایانت این حرف ها را در قالب بیانیه ای هنگام اکران فیلم به زبان آورد.فیلم آرمان های پیشکسوتان قبل از او در ان بی ای را خطاب قرار می دهد که شامل خلق داستان هایی محصول استودیو «گرانیتی»، با هدف آموزش، سرگرم کردن و الهام بخشیدن می شود. این فیلم به امید طنین انداختن و انگیزه دادن به طرفداران از هر سنی، در تمام مراحل زندگی و تبدیل به بهترین خود شدن، ساخته شد. مزیت فیلم ساخته دست آن ها در شور و شوقی خلاصه می شود که برایانت نه فقط برای رشته ورزشی اش، بلکه دستاورد های آتی خود با برنامه های از پیش تعیین شده به ارمغان آورد.فیلم «بسکتبال عزیز» پیش از این توسط خدمات پخش امروزی go90، متعلق به Verizon، اکران شد و حین برگزاری مراسم جشن بازنشستگی برایانت و سردرگمی انتخاب شماره درست بر روی دیوار استادیوم، در فهرست محتوایی جای گرفت که مرکز استیپل لس آنجلس قصد پخش آن را داشت. فیلم فوق در شبکه های یاهو اسپرتز، متعلق به Verizon، AOL و پلتفرم های کامپلکس پخش شد. استودیو «گرانیتی» در این لحظه امکان تماشای آنلاین فیلم را فراهم نکرده است.مرضیه فروتنwww.adage.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا