خبر

کوکاکولا، دنیایی بدون ضایعات و زباله

ام بی ای نیوز: دنیا دارد از زباله خفه می شود.داده های اطلاعاتی در حالی ما را نا امید می کنند که ۸۰٪ از موادی که در محل دفن زباله یا اقیانوس ها وجود دارند، می توانستند در صورت جداسازی صحیح و مناسب در وهله نخست، یک زندگی جدید را داشته باشند. کوکاکولا همچنان معتقد است که تحقق رویای دنیایی بدون زباله امکان دارد. این شرکت از قبل نقش خود را در زمینه تعهد به تولید بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت تا سال ۲۰۲۵ میلادی و سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت های جمع آوری و بازیافت ایفا می کند به طوری که فرصت بازگرداندن هر بطری یا قوطی نوشیدنی پس از فروش تا سال ۲۰۳۰ میلادی فراهم می شود. همچنین یک گام طبیعی در این مسیر الهام بخشی و تحریک شهروندان برای پیوستن به جنبش حفظ محیط زیست است. در ادامه مردم نیز پیش از این تمایل به بازیافت دارند: آن ها فقط نیازمند کمی فشار هستند.کل فرایند تبلیغات توسط آژانس تبلیغاتی Publicis ایتالیا برای کوکاکولا در شاخه نوشیدنی های غیر الکلی انجام شد.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Publicis ایتالیامدیر ارشد جهانی خلاقیت ارتباطات Publicis: برونو برتلیمدیر ارشد خلاقیت ایتالیا: کریستیانا بوکاسینیروسای منطقه ای خلاقیت: دیوید بوساکی، جورگ ریومیرئیس هنری: آندره رایانویسنده: متئو گاتوتصویرگر: دیود بارکورئیس جهانی خدمات مشتریان: لورنزا مونتورفانورئیس امور مشتریان: مارسیا کارنیرورئیس پورتفولیو و رشد اروپای مرکزی و شرقی: رومن میلاردرئیس ارتباطات کل بازاریابی اروپای مرکزی و شرقی: دمیتری موزیچنکورئیس تعالی محتوا اروپای مرکزی و شرقی: مونیکا آلوارزمدیر تعالی محتوا اروپای مرکزی و شرقی: دزیره فراریمدیر برند بلغارستان نوشیدنی های گازدار: ولادیمیر پوپوفمترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا