بدون دسته بندی

کوکا کولا در پساکرونا

ام بی ای نیوز: کوکاکولا از برنامه های خود در دران پساکرونا خبر داد.مدیر ارشد مالی شرکت، جان مورفی متعهد شد که تمام تلاش خود را برای ظهور قوی تر این غول نوشابه سازی در جهان به کار گیرد. در همین حال او اذعان داشت که جزئیات طرح هنوز مشخص نشده است. جان مورفی وعده داد که تا پایان سه ماهه دوم سال جاری تصویری روشن از برنامه آتی کوکاکولا را به سرمایه گذاران عرضه کند.به گفته مورفی در گذشته با وجود تاثیر کووید-۱۹ بر روی وضعیت کسب و کار ها، سرمایه گذاری بر روی یک کسب و کار جدید اولویت شماره یک کوکاکولا به شمار می رفت. به هر حال، در شرایط کنونی یک نوع تغییر در تاکتیک به چشم می خورد. پیش از این، کوکا کولا به منظور تنوع بخشیدن به پورتفولیوی خود، سرمایه گذاری های زیادی را در زمینه خرید سهام شرکت های مخنلف انجام می داد.حالا مورفی تغییر عقیده داده است و باور دارد که ادغام و خرید سهام شرکت ها در این برهه زمانی دیگر اولویت درجه یک کوکاکولا نیست. او اعتراف می کند که «یک تغییر جزئی» در تاکتیک های شرکت به وجود آمده است. اگرچه، سرمایه گذاران مدتی است که به ابعاد سرمایه گذاری کوکاکولا با احتیاط می نگرند.با این وجود، کوکاکولا علاقه فراوانی به سرمایه گذاری در عرصه تجارت الکترونیک دارد زیرا همان طور که انتظار می رفت این بخش در طول دوران شیوع کرونا رشد کرده است. این غول نوشابه سازی بدون شک به شکلی خوب و ایده آل از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد اما باید دید که آیا قدرتمند تر از قبل ظهور خواهد کرد یا خیر.کوکاکولا سابقه ای موفق در زمینه عبور از بحران ها دارد اما کووید-۱۹ متفاوت ار بجران هایی است که قبلا دیده ایم. در ادامه همچنان راهی پیش روی برند برای دلیل آوردن و متقاعد کردن سرمایه گذاران وجود دارد که به روزهای خوش گذشته باز خواهد گشت.مرضیه فروتنwww.marketingweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا