حمیدرضا حامی، مدیر مارکتینگ گروه صنعتی مینو درباره اهداف این مجموعه در نمایشگاه بیستوچهارم شیرینی و شکلات ایران گفت:
«در این نمایشگاه تلاش کردهایم جنبههای متنوعی از فعالیتهای بازاریابی گروه و شرکتهای زیرمجموعه را تبیین کنیم.»
او در ادامه افزود:
«اهداف ما از حضور در این رویداد چند بخش اصلی دارد؛ بخشی از آن به تعامل مستقیم با مصرفکنندگان و مشتریان اختصاص دارد، بخش دیگری به حوزه بینالملل و صادرات مربوط میشود، بخش دیگر به تأمین و تدارکات در حوزه بازرگانی ارتباط دارد و در نهایت هدف مهمی که برای آن برنامهریزی کردهایم، ارتباط و تعامل با کودکان و خانوادههایشان است که با پروژههای بازی محور در غرفه مینو دنبال میکنیم.»
گفتگوی کامل با مدیرمارکتینگ مینو را مشاهده میکنید.