مصاحبه

گروه صنعتی مینو در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۴

حمیدرضا حامی، مدیر مارکتینگ گروه صنعتی مینو درباره اهداف این مجموعه در نمایشگاه بیست‌وچهارم شیرینی و شکلات ایران گفت:
«در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم جنبه‌های متنوعی از فعالیت‌های بازاریابی گروه و شرکت‌های زیرمجموعه را تبیین کنیم.»

او در ادامه افزود:
«اهداف ما از حضور در این رویداد چند بخش اصلی دارد؛ بخشی از آن به تعامل مستقیم با مصرف‌کنندگان و مشتریان اختصاص دارد، بخش دیگری به حوزه بین‌الملل و صادرات مربوط می‌شود، بخش دیگر به تأمین و تدارکات در حوزه بازرگانی ارتباط دارد و در نهایت هدف مهمی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ارتباط و تعامل با کودکان و خانواده‌هایشان است که با پروژه‌های بازی محور در غرفه مینو دنبال می‌کنیم.»
گفتگوی کامل با مدیرمارکتینگ مینو را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا