خبر

گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا

ام بی ای نیوز: اگر چه آمریکایی ها شاید چندان تمایلی به پذیرفتن آن نداشتند، ایده مبتکرانه ای از خود نداشتند. این پوستر ها در اصل توسط "لرد کیچنر" در سال ۱۹۱۴ برای ارتش بریتانیا طراحی و چاپ شدند. آن سال مقارن با ورود انگلستان به جنگ بود. حالا یک کمپین جدید برای ارتش بریتانیا با با الهام از آن کار های اصلی و اولیه یک جامعه هدف جدید، میانسالان و جوانان را خطاب قرار می دهد.

یک سری ویدیو محصول آژانس تبلیغاتی و خلاقیت "Karmarama"، شرکت فیلمسازی "Somesuch" و به کارگردانی "جانی گرین" بر روی نقاط ضعف مشاهده شده سه فرد جوان تاکید می کند. یک کارمند سوپرمارکت از نظر همکاران غرق در سرعت خود بیش از حد کمال گرا است. یکی از کارمندان دفتری با شوخی های زننده برای غرق شدن در محل کار گریه می کند. یکی از فعال ترین گیمر ها به خاطر بیدار ماندن تمام شب تا مرز خشم مسخره می شود.

اما این تصاویر منتشر شده حاوی صحنه هایی با همین ویژگی ها و در پی آن کسب نتایج مثبت در ارتش هستند. کمال گرایی یک تک تیر انداز عالی و تمام عیار را به ارمغان می آورد. جوک و لطیفه روحیه را در سطح بالای خود حفظ می کند. جغد های شب بیدار در همه ساعت های روز خوب کار می کنند.

چند عدد بیلبورد با بازسازی تصاویر کیچنر، با گیمر های "snowflakes"، "selfie addicts" و "phone zombies" به عنوان کاندیدا های ایده آل برای استخدام در ارتش تماس می گیرند.

مترجم: مرضیه فروتنwww.adage.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا