برند دوسی اخیراً با بیلبوردهای تبلیغاتی خود در سطح شهر، توجهها را به خود جلب کرده است. دکتر میثم نقاشزاده، مدیر بازاریابی و توسعه فروش دوسی، درباره کمپین جدید این برند توضیح داد:
«برند دوسی پس از یک شرکت آمریکایی، دومین شرکتی در دنیا است که موفق شده سرکه را بهعنوان یک ضدعفونیکننده کاملاً ایمن و بیخطر، به فرمولاسیون مایع لباسشویی اضافه کند. مایع لباسشویی سرکه دوسی دارای ویژگیهای منحصربهفردی همچون ضد میکروب و باکتری، ضد کپک و قارچ، قدرت پاک کنندگی بسیار بالا، ضدعفونی کننده ماشین لباسشویی، نرم کنندگی طبیعی، تثبیت کننده رنگ و … است. مایع لباسشویی دوسی به واسطه کاهش مقدار مصرف نسبت به سایر محصولات موجود در بازار موجب کاهش آسیب های احتمالی به محیط زیست و همچنین جلوگیری از آسیب به بافت پارچه و لباس می گردد.»
وی افزود: «کمپین مایع لباسشویی دوسی با تبلیغات محیطی آغاز شده و طی روزهای آینده، تبلیغات در فضای مجازی نیز شروع خواهد شد. علاوه بر این، تبلیغات میدانی وBTL از ششم بهمن در تهران و برخی کلانشهرها اجرایی خواهد شد.»
دکتر نقاشزاده در خصوص بازخوردها و ادعاهای مربوط به کپیبودن کمپین اظهار داشت:
«هنر تجسم چهرههای انسانی و شخصیتها در لباس، اشیا و جامدات پیشینه طولانی دارد و محدود به شخص یا برند خاصی نیست. ما نیز پیش از طراحی این کمپین، طرحهای دو برند خارجی را که از این سبک استفاده کردهاند، بررسی کردیم. یکی از این برندها در زمینه فروش پوشاک آنلاین فعالیت دارد و دیگری درخصوص نرم کننده پارچه (بدون اشاره به لباس). با این حال، مایع لباسشویی سرکه دوسی اولین شویندهای است که از این هنر برای تبلیغات خود بهره گرفته است.»
وی با تأکید بر یونیک بودن شعار برند گفت:
«شعار ما کاملاً منحصربهفرد و متعلق به خود ماست و فکر نمیکنم کسی ادعایی در مورد کپی بودن آن داشته باشد. همچنین، تمامی صورتها و شخصیتهایی که در بیلبوردها مشاهده میکنید، توسط تیم ما طراحی و در همینجا عکاسی و ساخته شدهاند؛ هیچیک از تصاویر، کپی از عکسها یا کمپینهای خارجی نیست.»
در پایان، وی خاطرنشان کرد: «مخاطبان بهزودی شاهد مراحل دیگر این کمپین خواهند بود.»