مصاحبه

اهمیت مارکتینگ در صنعت ساختمان در دوران رکود/گفت‌وگو با فرشید ایلاتی، کارشناس ارشد سیاست‌گذاری مسکن

در گذشته، زمانی که تقاضا در بازار ساختمان قابل‌توجه بود و عرضه و تقاضا تناسب نداشتند، موضوعاتی مانند مارکتینگ و تحقیقات بازار چندان جدی گرفته نمی‌شد. اما امروز، با کاهش تقاضا در این صنعت و روند رو به رشد بازار، نقش بازاریابی بیش از پیش اهمیت یافته است.

در گفت‌وگویی با فرشید ایلاتی کارشناس ارشد سیاست‌گذاری مسکن، به بررسی جایگاه مارکتینگ در صنعت ساختمان، به‌ویژه در دوران رکود، پرداخته‌ایم. ویدیوی این گفتگو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا