مصاحبه

بیسکویت گرجی؛ هفت دهه همراهی با صنعت غذایی ایران

سید محمدحسین طاهریان، رئیس هیات‌مدیره بیسکویت گرجی، با اشاره به سابقه برند گرجی در کشور گفت:

شرکت بیسکویت گرجی نزدیک به هفت دهه است که با وجود همه فراز و نشیب‌ها فعالیت خود را ادامه داده و امروز به‌عنوان یکی از برندهای خوشنام و ارزشمند در ایران شناخته می‌شود. به باور او، تصور صنعت غذایی ایران بدون نام گرجی درست نیست، چرا که این برند بخشی جدانشدنی از آن به شمار می‌آید.

طاهریان افزود: این امانت ارزشمند امروز به دست ما سپرده شده و تلاش کرده‌ایم جایگاه بیسکویت گرجی را ارتقا دهیم و در سطحی بالاتر معرفی کنیم. حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز با هدف نمایش توانمندی‌ها و معرفی شایسته این برند به بازارهای جهانی انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا