مصاحبه

تغییرات رسانه‌ای و نقش تلویزیون در ارتباط برندها طی بحران ۱۲ روزه

پرستو رستمی، مدیرعامل آژانس ادوان، با بررسی تغییرات رسانه‌ای در جریان بحران جنگ ۱۲ روزه می‌گوید: در شرایطی که محدودیت‌های ارتباطی فضای عمومی را تحت تأثیر قرار داده و پخش تبلیغات نیز با محدودیت‌هایی همراه بود، تلویزیون و پلتفرم‌های نمایشی به بسترهای قابل اتکایی برای تداوم ارتباط برندها با مخاطبان تبدیل شدند.
در این میان، برندهایی که با درک صحیح از فضای اجتماعی، پیام‌هایی مسئولانه و همدلانه ارائه کردند، توانستند پیوندی عاطفی و معنادار با مردم برقرار کنند.
روایت پرستو رستمی از این تحولات رسانه‌ای را در ویدیو مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا