پرستو رستمی، مدیرعامل آژانس ادوان، با بررسی تغییرات رسانهای در جریان بحران جنگ ۱۲ روزه میگوید: در شرایطی که محدودیتهای ارتباطی فضای عمومی را تحت تأثیر قرار داده و پخش تبلیغات نیز با محدودیتهایی همراه بود، تلویزیون و پلتفرمهای نمایشی به بسترهای قابل اتکایی برای تداوم ارتباط برندها با مخاطبان تبدیل شدند.
در این میان، برندهایی که با درک صحیح از فضای اجتماعی، پیامهایی مسئولانه و همدلانه ارائه کردند، توانستند پیوندی عاطفی و معنادار با مردم برقرار کنند.
روایت پرستو رستمی از این تحولات رسانهای را در ویدیو مشاهده کنید.
کمتر از یک دقیقه