مصاحبه

جین وست زیر ذره بین بازاریابی ایران

دکتر بابک کاظمی، مدیر مدرسه بازاریابی آو، و امید هاشم‌پور، مدیرعامل آژانس ۱۰۰۱ برندینگ، در تحلیلی جامع به روند فعالیت برند «جین‌وِست» در ایران پرداخته‌اند. در این بررسی، نگاه دقیقی به عملکرد این برند در کارزار بلک فرایدی صورت گرفته و در ویدئوی منتشرشده، بخش کوتاهی از این گفت‌وگو قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا