
پس از جنگ ۱۲روزه و اعلام آتشبس موقت، رخوتی شدید فضای کسبوکارها را فرا گرفت. حتی آنهایی که در سالهای اخیر، با وجود فشار تحریم و رکود تورمی، تلاش کرده بودند فعالیت خود را ادامه دهند، اینبار با شرایط دشوارتری روبهرو شدند. فضای کلی کسبوکارها حالت تعلیق پیدا کرده و بسیاری از آنها در انتظار روشنتر شدن چشمانداز پیش رو هستند.
در چنین شرایطی، اغلب کسبوکارها علاقهمند بودند از رفتار مخاطبان خود در دوران بحران آگاهی بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل، شرکت emrc در قالب رویکردی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی، اقدام به برگزاری یک پژوهش کیفی با هدف بررسی رفتار مصرفکنندگان در دوران بحران کرد.
دو جلسه از این مجموعه، بهصورت لایو استریم در اختیار فعالان حوزه کسبوکار و مارکتینگ قرار گرفت و آنها از طریق این پخش زنده به Viewing Room نیز دسترسی پیدا کردند. این جلسات در مجموع حدود ۱۱۰۰ بازدیدکننده داشت و emrc توانست برای نخستینبار در ایران، همزمان با شرایط بحرانی، چنین رویدادی را برگزار کرده و اطلاعات مهمی را در اختیار کسبوکارها قرار دهد.
چند روز پس از برگزاری این نشستها، تیم کیفی emrc با جمعبندی دادهها، چکیدهای از نتایج بهدستآمده را منتشر کرد.
لینک خلاصه نتایج