استقبال بالای مخاطبان از «بلک فرایدی هایپراستار»، مدیران این سازمان را به تکرار این کمپین تشویق کرده است.
فرين يونسي مدير ديجيتال ماركتينگ هايپراستارمیگوید: هایپراستار یک برند پیشرو در صنعت خرده فروشی مدرن ایران است که اهداف بلندمدت و میان مدتی برای خود در نظر گرفته. در سطح استراتژِیک، هایپراستار از یک برنامه جامع بازاریابی پیروی میکند که در راستای دستیابی به هدفی مشخص تدوین شده. کمپین بلک فرایدی هم یکی از اجزای همین برنامه بود. این کمپین با موفقیت به اهدافی که برای آن در نظر گرفته شده بود دست یافت. او اجرای کمپین بلکفرایدی را یکی از قطعات پازلِ رسیدن به اهداف بازاریابی هایپراستار عنوان میکند که توانست با موفقیت گامهایی را در فضای رقابتی برای جلب نظر مخاطبان طی کند.
وی میافزاید: در سطح تاکتیکی و بعد اجرایی این کمپین، ما با همکاری دپارتمان های مختلف، پیشنهادهای جذابی با تنوع کالاهایمان و قیمتها، پیش روی مخاطبان قرار دادیم و این رویداد، فرصتی مناسب برای رساندن این پیشنهادها به سمع و نظر مخاطبان بود که خوشبختانه با موفقیت اجرا شد.
مدیر دیجیتال مارکتینگ هایپر استار ادامه می دهد: این کمپین، علاوه بر اینکه یکی از گامهای راهبردی ما برای رسیدن به اهداف بازاریابی سازمان بود، موجب پایبندی به استراتژی کلان سازمان نیز شد و خوشحالیم توانستیم با حفظ یکپارچگی استراتژیک به اهداف مارکتینگیِ کمپین دست یابیم.
او خاطرنشان میکند: بازخوردهای مخاطبان از بلک فرایدی هایپراستار آنقدر مثبت بوده است که به دنبال تمدید آن برای هفته دوم بودیم و در این هفته نیز توانستیم پیشنهادهای جذابی برای مخاطبان این سازمان ارائه کنیم و حتی برای مخاطبان ما شرایطی فراهم شد تا در فضای مدیا بتوانند تمدید بلک فرایدی را به افراد دیگر اعلام کنند.
یونسی با تاکید بر اجرای موفق کمپین بلک فرایدی گفت: برند ما با تنوع محصولات بسیارش، نیازهای روزمره مخاطبان را پاسخ میدهد. بنابراین برای یادآوری برند و رسیدن به اهداف کلان سازمان، به برگزاری کمپینهایی از این دست در طی سال و به ویژه برای نوروز اقدام خواهیم کرد و این رویکرد را ادامه میدهیم.
او با بیان اینکه در اجرای کمپینها از بهترینهای حوزه مارکتینگ و تبلیغات بهره خواهند برد، میگوید: اجرایِ کمپین بلک فرایدی هایپراستار، اولین همکاری ما با تیم آژانس اشاره بود. کمپینی که میتوانست چالشهای زیادی در پی داشته باشد اما کاملا دوستانه و حرفهای و با سرعت بسیار با این آژانس پیش رفت و ما روحیه همکاری را از زمان بریفینگِ اولیه تا زمان تحویل کمپین و نتایج آن مشاهده کردیم و از همکاری با آنها لذت بردیم.