مصاحبه

نقش مارکتینگ در تحول صنعت ساختمان ایران/گفت‌وگو با محمدرضا علوی، عضو هیئت مدیره دانا ملک

صنعت ساختمان در ایران به‌طور سنتی و در تمامی ابعاد فعالیت می‌کند. به‌جز بخش کوچکی از فعالان این صنعت، بیشتر بازیگران این حوزه از موضوعات مرتبط با مارکتینگ فاصله دارند. در گفت‌وگویی با محمدرضا علوی، عضو هیئت مدیره شرکت دانا ملک، به بررسی نقش و اهمیت مارکتینگ در صنعت ساختمان پرداخته‌ایم. این گفت‌وگو را می‌توانید در ویدیوی مرتبط مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا