خبر

حضور هدفمند «خیلی سبز» در تلویزیون

انتشارات خیلی سبز، یکی از بزرگترین تهیه کنندگان و ناشران مرتبط با کتاب های کمک آموزشی و کنکور در ایران با هدف معرفی اپلیکیشن چند کنکوری خود در تبلیغات تلویزیونی داشته حضور داشته است. آژانس تبلیغاتی Adone، به عنوان مشاور رسانه‌ای انتشارات سبز را همراهی کرده است.

سیمین ولی‌خانی مدیرپروژه خیلی سبز از آژانس تبلیغاتی Adone گفت: انتشارات خیلی سبز، یکی از بزرگترین تهیه کنندگان و ناشران کتب مرتبط با کتاب های کمک آموزشی و کنکور در ایران است که با توجه به زمان نزدیکی برگزاری کنکور تصمیم گرفت، محتواهای متناسب کنکوری‌ها را از طریق یک اپلیکشین در اختیار آنها قرار دهد. این اپلیکیشن با استفاده از تبلیغات تلویزیونی به گروه مخاطبان معرفی شد. «AdOne» با بکارگیری ابزارهای تخصصی رسانه مانند: «X*trim » عادات رسانه‌ای مخاطبان محصول را  شناسایی و محتوا را براساس این عادات در تلویزیون منتشر کرد. همچنین ما با کمک ابزار تخصصی Ad*x و X*trim به برند در بهینه کردن هزینه‌کرد تبلیغاتی و بررسی فعالیت های رقبا کمک کردیم. با توجه به این موضوع، برند براساس هزینه‌کرد به‌دقت می‌توانند بازخوردهای مخاطبان را بر اساس میزان شانس دیده شدن و Reach شناسایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا