گزارش

وقتی «ازکی» سبیل گرو می‌گذارد؛ مردی با سبیل آبی

وقتی «ازکی» سبیل گرو می‌گذارد

مردی با سبیل آبی

چند وقتی است که تصویر یک سبیل پرپشتِ آبی‌رنگ روی بیلبوردهای شهر خودنمایی می‌کند؛ سبیلی که اول تک و تنها روی بیلبوردها جا خوش کرده بود و بعد از یک هفته روی صورت مسکات «ازکی» قرار گرفت؛ مرد کارتونیِ سبیلوی شیرینی که آمده تا با یک شعار تبلیغاتی شوخ‌طبعانه، خیال متری‌های ازکی را آسوده کند: «سبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو».

پیام امکان خرید اقساطی با ازکی

ازکی کمپین سبیل خود را راه‌اندازی کرده تا با یک تیر، چهار نشان بزند؛ پیام امکان خرید اقساطی با ازکی را به مشتریانش بدهد؛ به مزیت‌های رقابتی امکان خرید اقساطی اشاره کند؛ یک کمپین متفاوت برای جلب توجه در پیک تبلیغاتی اسفند راه بیندازد و مسکات ازکی را هم در ابعادی گسترده به کار بگیرد.

سبیل گروه گذاشتن

ازکی با استفاده از ایده‌ی سبیل گرو گذاشتن، ضمانت می‌کند که مشتریان می‌توانند بدون چک و سفته و بدون سود، اقساطی خرید کنند. پای مسکات ازکی هم در این کمپین وسط کشیده شده تا تعامل و ارتباط بهتری با مخاطبین شکل بگیرد. بخش دوم کپی یعنی جمله‌ی «قسطی بگیر بیمه رو» با هدف دعوت به اقدام خرید قسطی بیمه با ازکی طراحی شده است. البته به جز تبلیغات محیطی، در سایر رسانه‌های تبلیغاتی، جمله‌ی «بی‌سود، بی‌چک، بی‌سفته» هم در کپی کمپین استفاده شده است.

کمپینی با تیزینگ و اپنینگ

بخش تیزینگ کمپین از ۲۳ تا ۳۰ بهمن اجرا شده و بخش اپنینگ از تاریخ ۱ تا ۲۹ اسفند در حال اجراست. تاچ پوینت‌های کمپین نیز صدا و سیما، محیطی، eCRM، سایت، دفتر ازکی و شبکه‌های اجتماعی است.

می‌توان گفت کل فضاهای در معرض دید مخاطب در ازکی این روزها سبیل‌پوش شده؛ از قرار گرفتن لوگو موشن سبیل به جای لوگوی ازکی تا نصب المان سبیل در ساختمان ازکی و تدارک ماسک سبیل آبی برای کارکنان شرکت. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی کمپین هم اقدامات خلاقانه‌ای مثل ویدیوی وایرال تیزینگ با حضور سبیل‌آبی‌ها در شهر، استوری اینفلوئنسرها با سبیل فیلتر AR و ساخت ویدیوی خلاقانه توسط واینر را شامل می‌شود.

تیزر تلویزیونی کمپین سبیل ازکی یک ویدیوی موزیکال ۳۰ ثانیه‌ای است که به سبک تلفیقی (رئال+ ۳D motion) ساخته شده و با لحنی شوخ‌طبعانه به تعریف و تمجید از سبیل معروف یا به قول نویسندگان آگهی، «توپ و مشتی» کمپین می‌پردازد که مخصوص گرو گذاشتن و جلب اعتماد است و همه را به خرید قسطی از ازکی هدایت می‌کند. تیزر رادیویی هم بر وزن تیزر تلویزیونی ساخته شده است. در زیرنویس تلویزیونی کمپین نیز علاوه بر «سبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو» و «بی‌چک، بی‌سود، بی‌سفته» عبارت «ازکی؛ مقایسه و خرید آنلاین بیمه» هم به نمایش درمی‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا