خبر

نطق انگیزشی جان سینا در حمایت از منوی اقتصادی مک‌دونالد

مک‌دونالد سال جدید میلادی را با یک منوی اقتصادی مفصل‌تر و البته نطق انگیزشی جان سینا، بازیگر و کشتی‌گیر محبوب آمریکایی آغاز کرد.

این فست‌فود زنجیره‌ای که مدتی‌ست با چالش مشتریانِ حساس به قیمت دست و پنجه نرم می‌کند و اولین کاهش فروش خود را از زمان شروع پاندمی در آمریکا تجربه کرده، حالا با طیف گسترده‌تری از پک‌های غذای مقرون‌به‌صرفه شامل «یکی بخر، دومی را با قیمت یک دلار ببر» وارد میدان شده است. در نیمه‌ی دوم سال گذشته، پروموشن‌هایی مثل پک‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی ۵دلاری، به داد برند رسید؛ استراتژی‌ای که حالا با کمک بازاریابی سلبریتی‌محور قرار است به شکل سازمان‌یافته‌تری به اجرا دربیاید.

در آگهی جدید مک‌دونالد، جان سینا را با پولیور خردلی‌رنگ و کراوات هم‌رنگ پولیور می‌بینیم که طرح «یکی بخر، دومی را با قیمت یک دلار ببر» را معرفی می‌کند. حال و هوای ویدئو یک‌دفعه با سرپا ایستادن جان سینا و صحبت از قدرت باورنکردنی پلتفرم «مک‌ولیو» عوض می‌شود. جان سینا می‌گوید این پلتفرم شما را به جایی می‌برد که منوی جدیدی با گزینه‌های فراوان در آن عرضه شده است و با استفاده از آن می‌توانید فراتر از تصورتان سفارش بدهید و سهم‌تان را از زندگی بگیرید! بعد با تکان دادن دست مقابل صورت، حرکت مشهورش در دنیای کشتی را انجام می‌دهد و در افق محو می‌شود؛ حرکتی که از دنیای طرفداران کشتی فراتر رفته و به یک میم مشهور در فرهنگ اینترنت تبدیل شده است.

کمپین تبلیغاتی مک‌دونالد هم‌زمان با شروع سال جدید میلادی اجرا شده است؛ زمانی که بسیاری از افراد مشغول هدف‌گذاری برای سال نو هستند و می‌توانند از این زاویه‌ی دید شوخ‌طبعانه، با کمپین ارتباط برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا