AdOne بهعنوان استراتژیست، برنامهریز و اجراکنندۀ رسانه، گروه صنعتی بهشهر را در کمپین نقاط فروش همراهی کرده است.
سیمین ولیخانی دربارۀ کمپین نقاط فروش گروه صنعتی بهشهر گفت: «گروه صنعتی بهشهر با هدف افزایش حضور برند در سوپرمارکتها و یادآوری نام برند در بزنگاه خرید در ذهن مصرف کننده، کمپین نقاط فروش را با همراهی آژانس ادوان در شهر تهران اجرایی کرد. برای این کمپین ۵۰ سوپرمارکت انتخاب شد. پس از انتخاب سوپرمارکتها، تابلوهای بک لایت در داخل سوپرمارکت که در فضای شلوغ سوپرمارکت جلوه ی چشمگیری دارند برای آنها در نظر گرفته شد و مخاطبان نیز نسبت به آنها بازخورد مثبتی داشتند.»