قبل از راه اندازی کمپین Baby Dove، تحقیقات نشان داد که ۹۹% از مادران برای کامل بودن تحت فشار هستند. در ادامه ۸۱% از این زنان راجع به کفایت تلاش خود شک دارند. بنابراین برند قصد برقراری ارتباط با مادران به نحوی را دارد که با میراث زیبایی واقعی سازگار بود: به جای ایجاد حس ناکافی بودن، حس زیبا بودن را در آن ها به وجود بیاوریم. Dove چندین فوتو ژورنالیست زن معروف در جهان را مامور تاکید بر روی زیبایی یک مادر به معنای واقعی کرد. با ورود به زندگی شبانه روزی ۶ زن واقعی، آن ها دیگر جنبه زیبای حس مادری را شکار کردند. در نتیجه ۱۲۰ عدد عکس در قالب یک گالری آنلاین از مادران واقعی، در فضای باز، روزنامه و شبکه های اجتماعی به عموم مردم نشان داده شدند.
آگهی های تبلیغاتی چاپی توسط آژانس تبلیغاتی Ogilvy کانادا برای Baby Dove در شاخه زیبایی تهیه شد.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Ogilvy، کانادا
شرکت فیلمسازی: H&O
آژانس رسانه: Mindshare کانادا
آژانس روابط عمومی: Harbinger Communications
مدیران ارشد خلاقیت: برایان مورای، سان مک کلار
روسای خلاقیت گروه: کریس دیسیشین، جولی مارکل
نویسنده: کریس دیسیشین
مدیر هنری: جولی مارکل
استراتژیست: کریستال سیلز
کارگردان، مدیریت امور مشتریان: آویوا گرول
ناظر مدیریت: اشلی شافر
مسئول اجرایی امور مشتریان: امیلی وودز
تهیه کننده ارشد آگهی های تبلیغاتی چاپی: دیوید اسکنلون
مدیر بازارایابی: لزلی گولتز
دستیار مدیر برند: کارولین کیم
مدیر ارشد بازاریابی: دانیل التر
مدیر بازاریابی: دایان لبرگ
عکاس: لینزی آداریو
تولید دیجیتال:H&O
www.adsoftheworld.com