خبر

Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا

ام بی ای نیوز: قبل از راه اندازی کمپین Baby Dove، تحقیقات نشان داد که ۹۹% از مادران برای کامل بودن تحت فشار هستند. در ادامه ۸۱% از این زنان راجع به کفایت تلاش خود شک دارند. بنابراین برند قصد برقراری ارتباط با مادران به نحوی را دارد که با میراث زیبایی واقعی سازگار بود: به جای ایجاد حس ناکافی بودن، حس زیبا بودن را در آن ها به وجود بیاوریم. Dove چندین فوتو ژورنالیست زن معروف در جهان را مامور تاکید بر روی زیبایی یک مادر به معنای واقعی کرد. با ورود به زندگی شبانه روزی ۶ زن واقعی، آن ها دیگر جنبه زیبای حس مادری را شکار کردند. در نتیجه ۱۲۰ عدد عکس در قالب یک گالری آنلاین از مادران واقعی، در فضای باز، روزنامه و شبکه های اجتماعی به عموم مردم نشان داده شدند.آگهی های تبلیغاتی چاپی توسط آژانس تبلیغاتی Ogilvy کانادا برای Baby Dove در شاخه زیبایی تهیه شد.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Ogilvy، کاناداشرکت فیلمسازی: H&Oآژانس رسانه: Mindshare کاناداآژانس روابط عمومی: Harbinger Communicationsمدیران ارشد خلاقیت: برایان مورای، سان مک کلارروسای خلاقیت گروه: کریس دیسیشین، جولی مارکلنویسنده: کریس دیسیشینمدیر هنری: جولی مارکلاستراتژیست: کریستال سیلزکارگردان، مدیریت امور مشتریان: آویوا گرولناظر مدیریت: اشلی شافرمسئول اجرایی امور مشتریان: امیلی وودزتهیه کننده ارشد آگهی های تبلیغاتی چاپی: دیوید اسکنلونمدیر بازارایابی: لزلی گولتزدستیار مدیر برند: کارولین کیممدیر ارشد بازاریابی: دانیل الترمدیر بازاریابی: دایان لبرگعکاس: لینزی آداریوتولید دیجیتال:H&O
مترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا