خبر

HP: عشق در نگاه اول

ام بی ای نیوز: یک داستان عاشقانه با عصاره طنز و عشق ماندگار به وسیله مجموعه ای از عکس های مختلف نشان داده می شود. فیلم پنج دقیقه ای "در نگاه اول" به عنوان آخرین فیلم از سری فیلم های HP، داستان دو نفر را بیان می کند که پس از کشف یکدیگر یک زندگی خوب و ارزشمند را با هم تشکیل می دهند.

این فیلم داستان زندگی "هاربیندر سینگ"، یک دورگه آمریکایی پیرو مذهب سیکیزم، را شرح می دهد که تصمیم می گیرد با زنی به شیوه سنتی دیدار کند. از طریق عکسی که توسط خواهر پسر گرفته شده است، او "آرویندار" در نیمه دیگر کره زمین را می بیند. اگرچه هر دو به ازدواج از قبل هماهنگ شده شک دارند، اما با دیدن عکس جرقه ای در ذهن هر دو نفر زده می شود، ملاقاتی شکل می گیرد و در نهایت عاشق می شوند. حین تماشای این فیلم تاثیرگذار ما می بینیم که آن ها چگونه به هم نزدیک تر می شوند، خانواده ای را تشکیل می دهند و آلبومی بزرگ از عکس های مختلف را می سازند. با برشی از زمان حال، ما حرف هایشان را دست در دست هم و البته همچنان عاشق می شنویم. مروری بر همه عکس ها و فیلم ها، از عکس های قبلی گرفته تا ویدیویی در زمان حال، یک فیلم بسیار انسانی، مرتبط و گرم را می سازد.

"در نگاه اول" اولین فیلم از سری فیلم های یک پروژه خاص جدید به شمار می رود که توسط تیم روزنامه نگاری داخلی برند در HP، "تاریخ حافظه" نامیده شد. این پروژه به بررسی روند تکامل فن عکاسی در راستای درک بهتر ارتباط موجود میان عکس های چاپ شده و حافظه می پردازد. از طریق این فیلم ها، رویداد ها، داستان های شخصی و آزمایش های اجتماعی، ارزش عکس های چاپی در زندگی مردم، به ویژه در تاریخچه های خانوادگی، افزایش و توضیح داده می شود.مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا