خبر

IKEA؛ چیزی که شبیه به هیچ چیز نیست

ام بی ای نیوز: با افتتاح مجدد و پر سر و صدای Ikea در هند در ماه آگوست، برند یک سری فیلم های تبلیغاتی را عرضه کرد که آن را به عنوان نخستین کمپین جهانی این غول مبلمان از دیگران متمایز می سازد.این سری آگهی های تبلیغاتی هوشمندانه و کاملا جالب به محصولات اجازه می دهند تا خود به معنای واقعی کلمه زبان به سخن بگشایند. از تعدادی وسایل آشپزخانه هیجان انگیز در کشو آشپزخانه گرفته تا یک قفسه کتاب که با ریتمی یکنواخت با یک گیاه خانگی درباره ارزش و اهمیت خود حرف می زند (که تقریبا جان گیاه را به لب می رساند) و یک لامپ تقریبا وحشت زده که به تحسین دیگر لوازم منزل به خاطر کیفیت بسیار بالای آن ها می پردازد.آژانس تبلیغاتی: Dentsu Impact، شهر بنگلور، هندکارگردان: جوییتا پاتپاتیاشرکت فیلمسازی: Bang Bang Filmsمدیر ارشد خلاقیت: سومیترا کارنیکرهبر و مدیر خلاق: آمیش ساباروالبنگلور: آمیش ساباروالدستیار مدیر خلاقیت: پراچی شارمارهبر و مدیر گروه: توییشا آهوجاناظر خلاقیت: پابلو دی کوستا

مترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا