خبر

M&M؛ تشکر از سربازان با شکلات

ام بی ای نیوز: تابستان برای شکلات‌ها فصل سختی است چون مشتریان سعی می‌کنند از محصولی که در گرما آب می‌شود، دوری کنند.اما تابستان ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای مارس (MARS) فصل سختی نبود، چرا که روش خوبی برای فروش شکلات‌هایش پیدا کرد؛ روشی که جایزه‌ي نقره‌ای افی (Effies) را برایش به همراه داشت. ام‌اند‌ام (M&M) در کمپین ۷۵ سالگی برندش به یادآوری خاطرات پرداخت و به مخاطبان گفت که همان برندی است که به دلیل مقاومتش در مقابل گرما و آب‌شدن، جیره‌ی غذایی سربازان آمریکایی بوده است. شرکت شیرینی و شکلات مارس، در یک کار مشترک با والمارت (Walmart) کمپینی با عنوان «تشکر از سربازان آمریکا» طراحی کرد و هر بار که محصولی از مارس در والمارت به فروش می‌رسید، یک بسته ام‌اند‌ام به یک سرباز داده می‌شد. یک نامه‌ی آن‌لاین یا دست‌نویس این بسته شکلات را همراهی می‌کرد. سربازانی که در فروشگاه‌ها حضور داشتند نیز برای گرفتن شکلات‌شان به محل فروش هدایت می‌شدند. علاوه بر این‌ها تلویزیون والمارت هم راننده‌ي مشهور ناسکار (NASCAR) کایل بوش را در ویدیویی به نمایش می‌گذاشت که خریداران را به قدردانی از نیروهای نظامی آمریکا ترغیب می‌کرد. این ویدیو در رادیو و برخی پمپ‌بنزین‌ها هم پخش شد. به این ترتیب این برند توانست در دو تابستان پیاپی، با دست گذاشتن بر چیزی که برای مردم اهمیت داشت، افزایش فروش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. مترجم: نازنين کي نژادwww.shoppermarketingmag.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا