وقتی بیسکوییت Oreo را در شیر میخیسانید، به کودکیتان برمیگردید و این لذت کودکی و رها کردن کودک درون همان چیزی است که برند Oreo برمبنای آن شکل گرفته است.
سال گذشته Orea چالش خیساندن بیسکوتش را در بیش از ۵۰ کشور دنیا برگزار کرد و برندهی این چالش که با قرعهکشی انتخاب میشد، در هر کشور جایزهی متفاوتی را دریافت میکرد.
آغاز کمپین در بازار چلسی نیویورک کلید خورد، جایی که شیرینیپزی نابیسکو (Nabisco) قرار داشت و اولین کوکی Oreo در آن درست شده بود. طرفداران برند میتوانستند همراه با شکیل اونیل پرتاب کوکیهای Oreo را در شیر تجربه کنند.
شرکتکنندگان در این کمپین ویدیوها یا عکسهای خود را که با روشهای مختلف کوکیهای برند را در شیر میخیساندند، در شبکههای اجتماعیشان منتشر میکردند.
علاوه بر شخصیتهای مشهوری مانند شکیل اونیل، شکیلا و کریستینا آگیلرا برند از اینفلوئنسرها نیز استفاده کرد.
www.thedailymeal.com