سامانه اجاره ویلا و اقامتگاه هومسا چندی پیش کمپین محیطی را اجرا کرد. این کمپین در سراسر کشور اجرا و انتخاب و خرید مؤثر رسانههای محیطی شهرستانهای آن را شرکت خانه مدیا (media-sources)عهدهدار بوده است.
محمدرضا رحمانیان از آژانس خانه مدیا درباره پروژه همکاری با هومسا گفت: سامانه اجاره ویلا و اقامتگاه هومسا چندی پیش به منظور اجرای فاز محیطی شهرستانها با خانه مدیا وارد همکاری شد. این کمپین که از اواخر سال ۹۹ شروع و تا نوروز ۱۴۰۰ نیز ادامه داشت با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند هومسا در کنار پیدا کردن میزبان در سراسر کشور برای این سامانه برنامهریزی شده بود. از آنجایی که هومسا در حوزه بومگردی و اجاره ویلا و اقامتگاه فعال است، پوشش کمپین در شهرستانها بسیار با اهمیت بود. هومسا برای پوشش کمپین در شهرستانها بریفی ارائه و در آن اکثر شهرهای توریستی و پرمسافر را هدف قرار داده بود.
از آنجایی که کمپین مورد نظر اولین فعالیت گسترده هومسا در تبلیغات محیطی بود، پوشش جغرافیایی و انتخاب درست رسانهها از اهمیت فوق العادهای برخورد دار بود. کمپین هومسا از طرحهای متنوعی تشکیل شده بود که در هر طرح منطقهای دیدنی به نمایش گذاشته شده بود، برهمین اساس گسترش درست رسانهها به دیدن شدن تمامی طرحها کمک میکرد. در مجموع با توجه به صحبتهای مدیران هومسا تا به امروز بازخورد مثبتی از تبلیغات محیطی دریافت شده است. رحمانیان در مورد اینکه آیا گزارش دهی و سرویس دهی خانه مدیا در دوران کرونا با خللی روبرو شده یا نه گفت:کرونا چالش جدی را در اجرای پروژهها برای ما ایجاد نکرده است و خانه مدیا به روال سابق با تمام مشکلات موجود و تفاوت اقلیمهای جغرافیای مختلف کشورمان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیتهای خود را اجرایی میکند.