مصاحبه

انتقال تجربه در دل بحران به روایت شهریار دادگر/مدیرعامل گروه غذایی دوشه

ششمین قسمت از برنامه ahead منتشر شد.

برنامه ahead با مسئولیت اجتماعی رسانه‌ی mbaNEWS و با هدف بهره‌گیری از خرد جمعی رهبران فکری، اندیشمندان مستقل و فعالان اقتصادی، طراحی شده تا در روزگار ابهام، مسیر تصمیم‌گیری را روشن‌تر کند.
در همین راستا، گفت‌وگویی اختصاصی با شهریار دادگر، مدیرعامل گروه غذایی دوشه، انجام شده است. ویدیوی کامل این گفتگو به‌زودی منتشر خواهد شد.
گفتنی‌ است گروه غذایی دوشه با برندهایی همچون هراز، سبو و دوشه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با تکیه بر فناوری‌های نوین و نیروی انسانی متخصص، به‌سرعت جایگاه خود را در بازار داخلی تثبیت کرده و رشد چشمگیر تولید و توسعه زیرساخت‌ها، موجب افزایش تعداد کارکنان آن از ۳۰ نفر به بیش از ۲۱۰۰ نفر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا